Själv känner jag att jag har misslyckats lite med min lediga dag om jag vaknar så tidigtKl 8 är min absoluta gräns (om jag inte har särbon bredvid mig, då kan jag dra mig längre) sedan blir jag rastlös.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv känner jag att jag har misslyckats lite med min lediga dag om jag vaknar så tidigtKl 8 är min absoluta gräns (om jag inte har särbon bredvid mig, då kan jag dra mig längre) sedan blir jag rastlös.
När jag var yngre var jag morgonpigg så det skrek om det, men nu på äldre dar kan jag gå och lägga mig sent och sova sent, eller gå å lägga mig sent och gå upp tidigt. Typ som i helgen lägga sig 2:30 och gå upp 8, å så bakis på det fast ändå pigg.Kl 8 är min absoluta gräns (om jag inte har särbon bredvid mig, då kan jag dra mig längre) sedan blir jag rastlös.
Snuskig?Nej guuu, nu får jag inte stopp på min snuskiga fantasi... stopp stopp...![]()
![]()
![]()
Pullad gris på Karré är också svingott. och Billigt!!!Det där pullad kossa lär jag prova nån dag, inte tagit mig för att göra det än. För övrigt borde jag ta och äta nått, inne i nån konstig period där jag inte är hungrig![]()
Njaaa...Snuskig?
Nu får du förklara dig![]()
Jag äter inte karré i vanliga fall så får nog bli nöt tror jagPullad gris på Karré är också svingott. och Billigt!!!
Själv är jag livrädd för fett i kött men det försvinner märkligt nog och gör bara köttet galet saftigt och gott!
Har dock aldrig provat att pulla en höna. Kanske dags att testa?
Va fan....vi snackar mat här!!!!Njaaa...
Okej då...
Kanske lite långsökt, men ordet pulla (med fingrar massera en kvinnas klitoris, även känt som onani och fingerpulla) böjer ordet och man får pullad.
T ex, igår blev jag pullad av en het karl.*springer iväg*
![]()
Jag vet att jag har snuskig fantasi....Va fan....vi snackar mat här!!!!
Vad är det för fel på dig?
( så menade iiiiiiinte vi)
Ååååh va hungrig jag blev nu, och jag ska gå å lägga mig.Slänger in mitt recept också, så ser du att det går att göra på massa olika sätt, @RedHyuuga
Strimlad/tärnad bacon
1/2 Gul lök/schalottenlök
3-5 klyftor vitlök
1 chili
1 kg högrev (jag brukar dela den i större bitar bara för att den blir lättare att hantera)
Paprikakrydda
Cayennepeppar
Chipotlekrydda
Chilipulver
2 msk tomatpuré
2 msk vetemjöl
Vatten
1 liten skvätt viltfond
1 lite större skvätt kalvfond
Bryn baconet på rätt låg värme så fettet smälter, sen fräser du lök, vitlök, chili och kött i det fettet. Krydda efter tycke och smak! I med tomatpuré och mjöl, rör om ordentligt och slå på vatten så det täcker köttet. I med fonden och låt puttra i en evighet![]()
Akta så @RedHyuuga inte går igång på det där nuSlänger in mitt recept också, så ser du att det går att göra på massa olika sätt, @RedHyuuga
Strimlad/tärnad bacon
1/2 Gul lök/schalottenlök
3-5 klyftor vitlök
1 chili
1 kg högrev (jag brukar dela den i större bitar bara för att den blir lättare att hantera)
Paprikakrydda
Cayennepeppar
Chipotlekrydda
Chilipulver
2 msk tomatpuré
2 msk vetemjöl
Vatten
1 liten skvätt viltfond
1 lite större skvätt kalvfond
Bryn baconet på rätt låg värme så fettet smälter, sen fräser du lök, vitlök, chili och kött i det fettet. Krydda efter tycke och smak! I med tomatpuré och mjöl, rör om ordentligt och slå på vatten så det täcker köttet. I med fonden och låt puttra i en evighet![]()
Jag har redan börjat dreggla, så too late.Akta så @RedHyuuga inte går igång på det där nu![]()
Tills det är klartÅåååh va hungrig jag blev nu, och jag ska gå å lägga mig.
Nä, får nog ta och prova dessa recept, låter onekligen gott. Hur länge är en "evighet"?![]()
Aha, jag har aldrig gjort sånt långkok innan. Det mest avancerade jag gjort är nog en stek.Tills det är klartnä men en 3-4 timmar iaf, det beror på hur mycket kött du har också. Men precis som i Athena_arabians recept så ska du kunna dra isär köttet!
Pulla isär det mao.......Tills det är klartnä men en 3-4 timmar iaf, det beror på hur mycket kött du har också. Men precis som i Athena_arabians recept så ska du kunna dra isär köttet!