Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vatten? Jag går upp typ två storlekar innan jag ska ha mens :wtf:
Låter bekant men tyvärr är icke fallet så just nu-
Jeansen skyller jag på att de var små från början och nu åkt i för varm torktumlare:angel:
Bygeltjafset orsakas nog av billig bh och skorna är trånga pga extrasulan för oss som inte kan sätta ner fötterna som normalt folk.
Så är det nog.
Eller så är det min passion för lakritskolorna på jobbet...

Sådär ja, mitt första seminarium på högskolan avklarat, det var väl typ jag som babblade och två till när de fick chansen... :angel: Men när läraren ställer en fråga och ingen verkar vilja svara så kan jag liksom inte låta bli... :o De kanske hade börjat prata om jag hade lyckats hålla munnen men hemskt ledsna mina kurskamrater, jag kan inte hålla tyst... :devil:

Asså dä ä lite kaos. Kommer ta typ år att konvertera till judendomen så kanske måste lägga ner det. Mitt tålamod och min öhm gudfruktighet är väl inte det bästa...

Borde ta tag i att sortera höst/vinterkläder som invaderat min lägenhet och ligger i högar överallt. Istället tänker jag sätta mig på ngn servering och käka lunch.

Just nu så känner jag mig bara så förbannat besviken på mina föräldrar.
Skaffar man barn så ska man kanske vara engagerad i dom oavsett om dom är 1 eller 34 år :rage:

Jävla människor som skaffar barn utan att ha en tanke på att man kanske skulle älska och bry sig om dom också :banghead:

/Mvh har en dålig dag

Annars så tänkte jag äta lunch nu. Svårt att bestämma mig för vad bara.

Sitter utanför Gittes tygkälla och väntar på att dom ska öppna. Har setat i 17 min men snart så (13.00)! Hade inte en tanke på att dom öppnade så sent.. kusin har frågat om jag kan sy en åkpåse så ska kolla upp vad det kan kosta med material.

AAAAAAARRGH!!
Det är fan ett heltidsjobb att vara arbetslös och försöka hitta alla sina gamla arbetsgivare och varenda liten kurs man läst på varenda liten suspekt skola.. Och alla dessa intyg, massor med intyg som ska skickas runt i cirklar till handläggare hit och dit. Jag blir tokig!
Det här kommer ta tid.. Arbetsgivarna har ingen större lust att fylla i alla dessa intyg och jag kan förstå dem.. Men men, får väl hoppas att det löser sig snabbt och utan att jag måste tjata mer.
Har varit arbetslös i två dagar och redan trött på skiten :banghead:

Har skrivit det där blogginlägget. Om flykt. Har obehagskänslor i kroppen av mina egna minnen, som ändå var en dramatisering för 20 år sedan. Fan, ingen ska behöva fly från sitt liv, för att rädda sitt liv :cry:

Klockan ar inte ens 6 pa morgonen och jag sitter har med min kopp kaffe. Hundarna sover sott och tycker att jag ar allmant storig sa har tidigt pa morgonen.
I dag ska jag hjalpa min kompis trana hundar igen. Vilket awesome job hon har! en dag i veckan ar hon vid polen med en hel massa hundar. Den har dagen hade vi 13 hundar totalt ... De som inte ville bada var och halsade pa asnorna bakom poolen. Inte illa att fa betalt for. :cool:

Klockan ar inte ens 6 pa morgonen och jag sitter har med min kopp kaffe. Hundarna sover sott och tycker att jag ar allmant storig sa har tidigt pa morgonen.
I dag ska jag hjalpa min kompis trana hundar igen. Vilket awesome job hon har! en dag i veckan ar hon vid polen med en hel massa hundar. Den har dagen hade vi 13 hundar totalt ... De som inte ville bada var och halsade pa asnorna bakom poolen. Inte illa att fa betalt for. :cool:

Jag glomde lagga in bilden ... sedan glomde jag att skriva varfor jag kopierade min egen text. Kanske jag gick upp aldeles for tidigt? lol

IMG_3100_zps3fobvdie.jpg

Nu blir jag nyfiken vem det kan ha varit... Finns ju ett par att välja på (jag säger ju att det är en bra arbetsplats! :D)

Kl
Sitter på tåget, vi har inte ens tagit oss ut ur Lund och redan stått stilla två gånger. Kollektivtrafik :love: :meh:

Jag PM:ar dig :D (Och ja, jag hade gärna jobbat på din arbetsplats men det är ju det här med arbetstiderna :( )

För övrigt så beklagar jag ditt tågstrulande. Ett par kollegor hade haft samma problem imorse :mad:

Låter bekant men tyvärr är icke fallet så just nu-
Jeansen skyller jag på att de var små från början och nu åkt i för varm torktumlare:angel:
Bygeltjafset orsakas nog av billig bh och skorna är trånga pga extrasulan för oss som inte kan sätta ner fötterna som normalt folk.
Så är det nog.
Eller så är det min passion för lakritskolorna på jobbet...
Man va i hela - de kilon jag tappar behöver du väl inte springa och plocka upp! :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 152
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 651
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar