Det är bra att du är snäll mot @KoltrastJag sparade två I nuläget får de vara kvar, för koltrastarna bor där. Men jag gillar dem inte! Så visst kan det finnas det skäl att frångå sina principer
Vi små pippisar har det inte lätt ska du veta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bra att du är snäll mot @KoltrastJag sparade två I nuläget får de vara kvar, för koltrastarna bor där. Men jag gillar dem inte! Så visst kan det finnas det skäl att frångå sina principer
Jag har inte hjärta att såga ner ett tagetesträd som de tidigare ägarna planterade. Än i alla fall.Fast mina kommer att stå kvar till jag dör eller flyttar, mamma älskade dem
Dig har jag inte sett här! Bara dina släktingar (väl?) nötkskrikorna. Vad vill du ha för träd då?Det är bra att du är snäll mot @Koltrast
Vi små pippisar har det inte lätt ska du veta
Jag gillar @Barret så en gran vore fint, eller en tallDig har jag inte sett här! Bara dina släktingar (väl?) nötkskrikorna. Vad vill du ha för träd då?
Hur ser ett tagetesträd ut? Tagetesblommor har jag bara settJag har inte hjärta att såga ner ett tagetesträd som de tidigare ägarna planterade. Än i alla fall.
Jag gillar @Barret så en gran vore fint, eller en tall
Det finns det massor av! Då måste det vara något annat som fattasJag gillar @Barret så en gran vore fint, eller en tall
Som tagetes på ett träd! Ungefär lika fult som det låter.Hur ser ett tagetesträd ut? Tagetesblommor har jag bara sett
Nä, oftast har man ridit hästen innan, ridskolan har inte bytt hästar på tag nu (liten ridskola).
Det började inte bra, hästen blev skrämd och stegrade... så kändes väl sådär, jag satt kvar i alla fall.
Men inte hålla på att talla! Vi har ju pratat om det, inga j-la contorta eller andra suspekta barr GRAN ska det vara, pursvensk!