Nja, men du kan ju få komma hit och fika om du vill
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, men du kan ju få komma hit och fika om du vill
Inbakad pizza strax
Ja, här rider vi nya främmande hästar och har hopplektion.
Det var väl hemskt onödigt att slåss med en dörr?Skulle sluta 16.30 men tingsrätten tog tid på sig så vi slutade 18.15. Nu är jag oerhört trött och har dessutom en blåsvart armbåge eftersom väntrummen på tingsrätten är dumt byggda. En säkerhetsdörr med full kraft på armbågen är en dålig idé
Det var väl hemskt onödigt att slåss med en dörr?
Jag ska iaf inte råda dig att slå tillbaka nästa gångJag håller med dig men tingsrätten hade bytt sal till säkerhetssalen och då var vi tvungna att förflytta oss en rätt bra bit. Tre målskamrater gör att det tar tid. När vi då låste in "vår" häktade så kom nästa gäng lite väl snabbt bakom oss. Så kan det gå
Nä, oftast har man ridit hästen innan, ridskolan har inte bytt hästar på tag nu (liten ridskola).Brukar man inte göra det eller vad menar du?
Ja! Tujor är ganska vidriga. Speciellt på landet ihop med falurött.Gillar att det är tujor du sågat ner
Ja! Tujor är ganska vidriga. Speciellt på landet ihop med falurött.
Ok... du är medveten om att du dissar thujahäcken min morfar planterade här i byn innan jag föddes och som fortfarande står kvar?! Plus thujorna min mamma planterade längst ner på lilla gräsmattan?!
Du är förlåten, jag gillar inte eländet själv (fast de morfar planterade ser bra ut där de är och fyller en funktion) men kan av sentimentala skäl inte ta bort de min mamma planterade
Jag sparade två I nuläget får de vara kvar, för koltrastarna bor där. Men jag gillar dem inte! Så visst kan det finnas det skäl att frångå sina principer