Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slöar i soffan i väntan på bättre tider. Irriterar mig på att jag har solen rätt i nyllet, men det är ganska varmt å skönt i solen så vet inte om jag ska dra ner persiennerna eller låta solen störa mer :p

Matar barnet med limpmackor med kall falukorv på. En delikatess enligt henne...? :crazy: Själv äter jag helst inte falukorv alls, speciellt inte kall! :p Sen blir det sängen för henne och korsord för mig :up:

Skulle sluta 16.30 men tingsrätten tog tid på sig så vi slutade 18.15. Nu är jag oerhört trött och har dessutom en blåsvart armbåge eftersom väntrummen på tingsrätten är dumt byggda. En säkerhetsdörr med full kraft på armbågen är en dålig idé :p

Det var väl hemskt onödigt att slåss med en dörr?

Jag håller med dig men tingsrätten hade bytt sal till säkerhetssalen och då var vi tvungna att förflytta oss en rätt bra bit. Tre målskamrater gör att det tar tid. När vi då låste in "vår" häktade så kom nästa gäng lite väl snabbt bakom oss. Så kan det gå :p

Ja! Tujor är ganska vidriga. Speciellt på landet ihop med falurött.

Ok... du är medveten om att du dissar thujahäcken min morfar planterade här i byn innan jag föddes och som fortfarande står kvar?! Plus thujorna min mamma planterade längst ner på lilla gräsmattan?! :mad:

Du är förlåten, jag gillar inte eländet själv (fast de morfar planterade ser bra ut där de är och fyller en funktion) men kan av sentimentala skäl inte ta bort de min mamma planterade :(

Ok... du är medveten om att du dissar thujahäcken min morfar planterade här i byn innan jag föddes och som fortfarande står kvar?! Plus thujorna min mamma planterade längst ner på lilla gräsmattan?! :mad:

Du är förlåten, jag gillar inte eländet själv (fast de morfar planterade ser bra ut där de är och fyller en funktion) men kan av sentimentala skäl inte ta bort de min mamma planterade :(

Jag sparade två :up: I nuläget får de vara kvar, för koltrastarna bor där. Men jag gillar dem inte! Så visst kan det finnas det skäl att frångå sina principer :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 152
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 041
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 654
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar