Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade ingen mat hemma så hamnade på ett hak i kvarteret (ovanligt ) och stötte ihop med några vänner. De ska tydligen gå ut och svira men denna mogna tant tänker gå hem!
Coolt!Sitter och tänker tillbaka på gårdagen, vilken helg det varit. Vi var på Volvos democenter i Göteborg och provkörde nya Volvo lastbilar, alltså jag blev kär.
Det coolaste var att just den lastbilen jag fick köra har varit med i Volvos Reality Road.
Så jag har fått köra en "kändis", woohoo.
Gillar att det är tujor du sågat nerJag har sågat ner fyra jäääättehöga tujor. (För hand, @Monstermom!)
Värst vad många tanter det börjar bli på den här sidan dåHade ingen mat hemma så hamnade på ett hak i kvarteret (ovanligt ) och stötte ihop med några vänner. De ska tydligen gå ut och svira men denna mogna tant tänker gå hem!
Värst vad många tanter det börjar bli på den här sidan då
över 25...Vi är ju på Senior... plus att det var @Monstermom som började kalla mig tant i stövelfetischtråden!
Ja är det inte då man blir tant? Det sa min lillasyster Men hon har visst inte blivit tant än fast hon har fyllt 30 för flera år sedan...över 25...
Ja är det inte då man blir tant? Det sa min lillasyster Men hon har visst inte blivit tant än fast hon har fyllt 30 för flera år sedan...
Skyller på att ja va trött igår, å bjuder på det, men oavsett så hade jag inte skickat något sms till den personen.Det står "txt my num.." Inte "txt my mum.."
Ja, det jobbiga är förstås annat och sjukt jobbigt.I det här fallet är katten en odåga som biter sönder blommor, går på köksbordet och bakifrån.
Försöker stå emot frestelsen att öppna fönstret och skrika "håll käften ungjävlar" till dagisbarnen nere på innergården. Hur högt och mkt är det normalt att barn vrålar?