Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis :meh: Men det är väl att jag bor så nära havet som kostar
Ändå har vi bara 15 min med bil till badstrand och hav i Ljungskile :)

Men att grannen varken får sålt eller hyrt ut är nog pga oss. Vem vill bo så nära en kennel :angel:

Snart har jag 2,5 h rast. Tror jag sätter igång musiken och tar mig en promenad, än så länge är det uppehåll iaf.

Ändå har vi bara 15 min med bil till badstrand och hav i Ljungskile :)

Men att grannen varken får sålt eller hyrt ut är nog pga oss. Vem vill bo så nära en kennel :angel:
Det är helt sjukt att det ska kosta så mycket att köpa i alla fall

Är det så illa att bo när en kennel? O_o

Jag har halvt skrämt livet ur flera vänner när de lite obestämt mumlat något om en dröm och jag börjat diskutera genomförandet.....
Jag är lite likadan, fast jag skrämmer mest mig själv... :o När scrapbooking drog igång för ett antal år sedan så funderade jag på att dra igång en webbsida och sälja, hade jag gjort det då så hade jag nog kunnat tjäna en hel del pengar, men jag började räkna på alla olika möjligheter och blev för orolig för alla risker så jag vågade inte starta igång, jag har haft flera såna saker på gång men vågar liksom aldrig satsa... :( Jag strukturera upp och kolla upp kostnader och backar sedan, de som lyckas verkar inte tänka så långt som att det kan gå åt skogen... :cautious:

Känner mig riktigt nöjd med att lyckas pricka in långpromenaden mellan regnskurarna! :up: Trött och nöjd hund och en matte med rensad skalle som kan sätta sig och plugga en stund igen!

Det är helt sjukt att det ska kosta så mycket att köpa i alla fall

Är det så illa att bo när en kennel? O_o
Tror det kan vara avskräckande för vissa. De tror nog att det ska vara hundar som skäller och ligga hundskit över allt. Sen beror det nog på ras också. Det är inga små vita fluff som springer runt på tomten. Finns mycket fördommar om schäfer....
Husen ligger i princip på samma tomt.

Tror det kan vara avskräckande för vissa. De tror nog att det ska vara hundar som skäller och ligga hundskit över allt. Sen beror det nog på ras också. Det är inga små vita fluff som springer runt på tomten. Finns mycket fördommar om schäfer....
Husen ligger i princip på samma tomt.
Jag kan hyra ;)
Störs inte av hundar haha

Ännu en dag som innehållit mycket. Imorse tog vi sovmorgon och därefter red dottern en av ponnyerna. De fortsatte öva svängar. (Idag var det inte nära avtrillning heller :p )
Efter lunchen åkte vi till ett arkeologiskt center ett par kilometer bort. Rundvandring följt av grävande för ungarna. Mathilde hittade både en tand och benflisor :D

Sitter och tänker tillbaka på gårdagen, vilken helg det varit. Vi var på Volvos democenter i Göteborg och provkörde nya Volvo lastbilar, alltså jag blev kär. :love: :love: :love:

Det coolaste var att just den lastbilen jag fick köra har varit med i Volvos Reality Road.

Så jag har fått köra en "kändis", woohoo. :D

11998707_1059418934088952_646451788_n.jpg
11997466_1059418910755621_891205561_n.jpg

Sitter och tänker tillbaka på gårdagen, vilken helg det varit. Vi var på Volvos democenter i Göteborg och provkörde nya Volvo lastbilar, alltså jag blev kär. :love: :love: :love:

Det coolaste var att just den lastbilen jag fick köra har varit med i Volvos Reality Road.

Så jag har fått köra en "kändis", woohoo. :D

11998707_1059418934088952_646451788_n.jpg
11997466_1059418910755621_891205561_n.jpg
Volvo är ju bara bäst. Oavsett fordon. Så enkelt är det bara.
Själv är jag så förtjust i volvo att jag tom lever med en volvoarbetare :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 152
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 041
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 652
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar