Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Volvo är ju bara bäst. Oavsett fordon. Så enkelt är det bara.
Själv är jag så förtjust i volvo att jag tom lever med en volvoarbetare :D
Ja, vi fick även historien om Volvo och hur säker förarsidan är och det är Volvos motto att ha säkerheten först. Riktigt intressant och lärorikt, blev nästan lite sugen på att sälja Subban och köpa en Volvo istället. :p

Låg i soffan och tänkte "jävlar vad det blev ett konstigt ljus ute". Kollade ut genom fönstret och möttes av detta!

11856564_1628183214112159_852532889_n.jpg

Ja, vi fick även historien om Volvo och hur säker förarsidan är och det är Volvos motto att ha säkerheten först. Riktigt intressant och lärorikt, blev nästan lite sugen på att sälja Subban och köpa en Volvo istället. :p
Var det inte Volvo som utvecklade trepunktsbältet?

Var det inte Volvo som utvecklade trepunktsbältet?
Ja, det var det och de tog bara halv-patent på det så det att får sitta i fler bilar än bara Volvo, vilket ur säkerhetsaspekten var väldigt smart.
Dock berättade de att på senaste år har det skett 19 dödsolyckor med Volvolastbilar och berättade att om 18 av dom hade använt bälte, så hade de levt. Så bältet räddar mer liv, använder själv alltid bälte. Bästa uppfinningen ever! :up:

Ja, det var det och de tog bara halv-patent på det så det att får sitta i fler bilar än bara Volvo, vilket ur säkerhetsaspekten var väldigt smart.
Dock berättade de att på senaste år har det skett 19 dödsolyckor med Volvolastbilar och berättade att om 18 av dom hade använt bälte, så hade de levt. Så bältet räddar mer liv, använder själv alltid bälte. Bästa uppfinningen ever! :up:
Gillade inlägget först men då verkar det ju som om jag gillar dödsolyckorna :crazy: så tog bort gillningen. Gillar att de lät andra biltillverkare använda uppfinningen också.:up:

Funderar om jag ska orka äta lite rester sen gårdagen, tacos med lövbiff ist för tacofärs. Supergott, men orkar jag :confused:

Barn badat och nattat, jag är duschad och tittar på I am Cait. Frukosten till imorrn är packad och jag känner mig (för ovanlighetens skull :D) ganska färdig för morgondagen :up:

Sitter och skrattar, fick nyss ett mail:

"hey I saw you on some matchsite last month, txt my num and you'll see. Its Ok *** *** **** I am just a 24 yr old female. I'mhoping to meet new people and perhaps get together. txt me if u get a n opportunity pleaze."

Det som jag finner komiskt är, jag är inte medlem på någon matchsida, jag är inte lesbisk och skulle jag vara det så vet jag inte varför jag skulle behöva sms:a mamman. Nja, den rök i skräpposten rätt omgående, kom från Ryssland också, så säkert något lurt med det. :angel:

Sitter och skrattar, fick nyss ett mail:

"hey I saw you on some matchsite last month, txt my num and you'll see. Its Ok *** *** **** I am just a 24 yr old female. I'mhoping to meet new people and perhaps get together. txt me if u get a n opportunity pleaze."

Det som jag finner komiskt är, jag är inte medlem på någon matchsida, jag är inte lesbisk och skulle jag vara det så vet jag inte varför jag skulle behöva sms:a mamman. Nja, den rök i skräpposten rätt omgående, kom från Ryssland också, så säkert något lurt med det. :angel:
:D Det står "txt my num.." Inte "txt my mum.." ;):D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 152
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 041
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 654
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar