Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Golvvärme är underbart! Mina föräldrar har det sen några år och varje höst när temperaturen växlar så att den slår lite av och på så ser man ofta katten ligga platt på golvet på ett ställe där slangarna svänger så det är väl extra varmt just därPratat med projektledaren för mitt badrum. Nästa vecka ska allt vara torrt och de sätter igång med att bygga upp det igen
Jag har bestämt mig för att lyxa till med golvvärme, lika bra att passa på
Jag blir så ledsen när jag duschar nu, jag tappar så mycket hår jag hatar att det är måndag för då är det dags för spruta och idag lyckades jag pricka både nerv och blodkärl.
Ja, jag tycker synd om mig just nu. Patetiskt med tanke på vad som händer i världen nu.
/slutgnällt
Håret är en öm punkt. För många år sen tappade jag ca75% av mitt hår på 2 veckor pga en ny ep-medicin (som inte ens hjälpte)Jag blir så ledsen när jag duschar nu, jag tappar så mycket hår jag hatar att det är måndag för då är det dags för spruta och idag lyckades jag pricka både nerv och blodkärl.
Ja, jag tycker synd om mig just nu. Patetiskt med tanke på vad som händer i världen nu.
/slutgnällt
Har golvvärme i vårat. Underbart. Det torkar snabbt efter duschen, hundarna kan ligga på tork där när de har varit ute och det är såååå skönt att gå påPratat med projektledaren för mitt badrum. Nästa vecka ska allt vara torrt och de sätter igång med att bygga upp det igen
Jag har bestämt mig för att lyxa till med golvvärme, lika bra att passa på