Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Andas och försök släpp ångesten nu, du kan ändå inget göra innan du får resultatet :heart
Nej jag vet men så jobbigt, inbillar mig att det nog gått rätt bra, men tänk om det bara är inbillning och allt är tvärt om :nailbiting: känns ju som kuggfrågor när det är så mycket poäng i rätt simpla svar... men tack för pepoen ska försöka få in det i huvudet :heart

Nej jag vet men så jobbigt, inbillar mig att det nog gått rätt bra, men tänk om det bara är inbillning och allt är tvärt om :nailbiting: känns ju som kuggfrågor när det är så mycket poäng i rätt simpla svar... men tack för pepoen ska försöka få in det i huvudet :heart
Jag brukade prata ut tentan på plats med kursarna direkt efter, sen försökte jag att inte tänka på den innan vi fick resultatet. Det var bättre att lägga energin på nästa ämne.

Jag brukade prata ut tentan på plats med kursarna direkt efter, sen försökte jag att inte tänka på den innan vi fick resultatet. Det var bättre att lägga energin på nästa ämne.
Jo brukar bli så här med men vi var bara tre och jag var klar först och kunde inte stanna kvar å vänta :rofl:

Väntar på att teet ska kallna. Väntar på att eftermiddagsmötet ska starta. Funderar över hur jag ska få ihop dagen imorgon.

Jag vet egentligen inte! Hittade en helt fantastisk lägenhet i New York, för öh.... 18,5 miljoner dollar... men jag vet inte ens om jag hade velat bo i New York, jag är liksom uppväxt långt uppe i norr så frågan är ju om jag hade tyckt det var för mycket asfalt.

Dessutom är jag väldigt anti vinter och jag har hört att dom oxå har sånt ibland :yuck:

Hur kan däck bli något oplanerat? Förstår inte riktigt. Jag brukar hålla koll på mina däck lite då och då för att se hur mycket mönster som är kvar och kan då avgöra när det drar ihop sig för att köpa nya.
Det är främmande för mig hur det kan komma som en överraskning?
Jag tycker egentligen inte om att vara otrevlig, men snälla, bara ge dig. Nu var detta en överraskning för oss att behöva lägga så mycket på däckköp. Livet är inte svart och vitt, ibland sker händelser som inte är beräknade att ske,och tanken var att vi skulle byta däck med en vi känner och bara skulle behöva lägga hundralappar emellan. Nu blev det inte så, så vi fick köpa däck för 5000 istället. End of story...

Varit i stallet och hämtat hem en massa prylar, blir nog ett par vändor till dock eftersom det även är kvar saker från mitt halvblod jag hade förra året ;)
Nu ska duschdraperier upp i badrummet så jag kan ta mig en dusch innan jobb.

Hemma. Och lagom till jag svänger in på min gata kom jag på att testagram boxen ligger på kvantum och väntar :banghead: så måste ut å köra igen, kan ju vara nått gott i :p bokat bio ikväll halv sex, hunger games så kanske kan bli nått extra att ta med dit :sneaky:

Önskar att man inte blev så jäkla kall av att sitta vid datorn.
Speciellt om händerna, fingrarna blir rena istapparna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 157
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
538
· Visningar
15 145
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka