Just nu lagring och logistik. Har insett att det inte finns skriftliga avtal med kunderna...Det är lätt gjort!Vilket område håller du på med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu lagring och logistik. Har insett att det inte finns skriftliga avtal med kunderna...Det är lätt gjort!Vilket område håller du på med?
Nej jag vet men så jobbigt, inbillar mig att det nog gått rätt bra, men tänk om det bara är inbillning och allt är tvärt omAndas och försök släpp ångesten nu, du kan ändå inget göra innan du får resultatet![]()
Jag brukade prata ut tentan på plats med kursarna direkt efter, sen försökte jag att inte tänka på den innan vi fick resultatet. Det var bättre att lägga energin på nästa ämne.Nej jag vet men så jobbigt, inbillar mig att det nog gått rätt bra, men tänk om det bara är inbillning och allt är tvärt omkänns ju som kuggfrågor när det är så mycket poäng i rätt simpla svar... men tack för pepoen ska försöka få in det i huvudet
![]()
Jo brukar bli så här med men vi var bara tre och jag var klar först och kunde inte stanna kvar å väntaJag brukade prata ut tentan på plats med kursarna direkt efter, sen försökte jag att inte tänka på den innan vi fick resultatet. Det var bättre att lägga energin på nästa ämne.
Jag vet egentligen inte! Hittade en helt fantastisk lägenhet i New York, för öh.... 18,5 miljoner dollar... men jag vet inte ens om jag hade velat bo i New York, jag är liksom uppväxt långt uppe i norr så frågan är ju om jag hade tyckt det var för mycket asfalt.Drömboenden
Jag tycker egentligen inte om att vara otrevlig, men snälla, bara ge dig. Nu var detta en överraskning för oss att behöva lägga så mycket på däckköp. Livet är inte svart och vitt, ibland sker händelser som inte är beräknade att ske,och tanken var att vi skulle byta däck med en vi känner och bara skulle behöva lägga hundralappar emellan. Nu blev det inte så, så vi fick köpa däck för 5000 istället. End of story...Hur kan däck bli något oplanerat? Förstår inte riktigt. Jag brukar hålla koll på mina däck lite då och då för att se hur mycket mönster som är kvar och kan då avgöra när det drar ihop sig för att köpa nya.
Det är främmande för mig hur det kan komma som en överraskning?
Jag sitter och nyser och nyser .. så nu blir det te och the walking dead tillsammans med min nyvakna sambo![]()
Det kan bli jäkligt blött iafNys inte när du dricker te, det blir nog inte så bra![]()
![]()
Lyckligvis lyckades jag hålla band på nysarna tills dess att teet var urdrucketNys inte när du dricker te, det blir nog inte så bra![]()
![]()