Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inom e-handel, sen inom vilket område spelar mig inte så stor roll, om dom har B2B (business 2 business), B2C (business 2 consumer) eller mer av informationshantering via nätet. Roligast är ju med nån som har en webbshop med produkter helt klart, men kan även tänka mig annat. Och ja, i Skåne, helt i närheten av Kristianstad. Kan såklart pendla men slipper helst tillbringa 3 timmar om dagen på tåget :p
Synd att Mulleshoppen inte är så stor :p

Förresten, hur fan vet personen det :rage: Ska jag låsa fast mig i ett förhållande jag inte trivs i för att jag kanske får vara ensam resten av livet? Jag påpekade i alla fall allvarligt att jag faktist inte har något emot att vara själv.

Tur att personen som kallade mig flamsig igår i alla fall sa det i dåtid :devil:

@Inglorion - nu skilde jag ju inte mig, men blev ensam. Och jag kan ärligt säga att jag som person mår bättre ensam än i det förhållandet. Så jag kan säga att jag saknar sambon, men jag saknar inte förhållandet.

Jag mådde helt ok ensam innan detta förhållande, finns ingen anledning till att jag inte kan göra det igen. Det ska liksom vara värt det att vara i ett förhållande.

Blev varnad av en vän som är oerhört stöttande och känner exet och hur han är (hon har dock aldrig sagt eller uppmuntrat ett uppbrott), då hon skiljt sig innan att folk kommer att säga väldigt olämpliga saker (inte alltid med flit). Det är helt ok, mitt tålamod står väldigt mycket på noll och jag känner att en inre bitch ligger och lurar under ytan för en gångs skull :devil: Jag är alldeles för mjäkig i vanliga fall och även fast jag tycker saker brukar jag, eh, inte så att jag är undflyende eller håller med men jag ser tilla tt det inte blir någon friktion.

Jag har oerhört lång stubin, men om folk ska döma saker de inte vet något om och inte har någon aning om hur jag mått och vilken själsvånda det här beslutet har gett så får de faktist finna sig i att det får motargument för en gångs skull.

Jag är egentligen jävligt duktig på att argumentera, men jag väljer att inte göra det 99% av gångerna i vanliga fall.

Alltså, hur rimligt är det att bli typ arg och irriterad på personer som en tycker är sjukt tröga?
Tänker att det måste vara något fel på mig? Typ att jag relaterar till tröghet, men jag är inte trög?
Eller är jag det?

Åhharrghh, vill laborera själv någon jädra gång.

Idag fick hästen vila, dels för att det blåser satan ute och framförallt för att det känns som om jag blivit överkörd av ett tåg eller två ;)
Nu äta lite och sen iväg för att jobba natt igen. Tre pass kvar till semester :)

Dricker min smoothie och fixar till bilderna på de senaste produkterna jag sytt, så jag kan lägga upp dom i shoppen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17