Jag hade också kunnat tänka mig en flarra med vin. Precis sagt upp hästen så extra deppig nu
Alltså... jag erbjuder och erbjuder men alla bor ju så långt bort (enligt egen utsago)!
Om det inte snöar imorgon finns det risk för grillning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade också kunnat tänka mig en flarra med vin. Precis sagt upp hästen så extra deppig nu
Haha jo, jag har ju sisådär 60-65 mil till falun, men jag kan ju plocka upp @Kethets på vägen kanskeAlltså... jag erbjuder och erbjuder men alla bor ju så långt bort (enligt egen utsago)!
Om det inte snöar imorgon finns det risk för grillning
*kram till dig*Ikväll kommer att vara jobbig, jag ska till minneslunden och tända ljus. Jag trodde det skulle bli bättre men nu år 2 känns det värre än för ett år sedan så ja, det blir någon vuxendricka med alkoholhalt till middagen. Och en whisky med pappa givetvis
Om värmland är efter vägen är det bara att plocka upp mig. Jag behöver vara hemma halv två imorgonHaha jo, jag har ju sisådär 60-65 mil till falun, men jag kan ju plocka upp @Kethets på vägen kanske
Aj då, det blir nog en omväg på sisådär 40 mil kanske? Du får ta dig dit å hem bäst du kan själv tror jagOm värmland är efter vägen är det bara att plocka upp mig. Jag behöver vara hemma halv två imorgon