Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det?
Nej då, det är ditt byte av avtar som ställer till det, byt nu tillbaka så ska du se att allt känns mycket bättre! Åtminstone för mig...Ursäkta för all inblandning av engelska, min hjärna står helstill efter att ha repeterat samma fakta 10 gånger.
De första "chordates", efter dem kommer "vertebrates". De är alltså de första organismgrupperna som har början på en "vertebrae column". Fast i dem är det mest som en stel pinne.
Här är en film på urochordates, eller sea squirts:
Har du riktigt tråkigt är det en här på den andra gruppen (Cephalochordates):
Ursäkta för all inblandning av engelska, min hjärna står helstill efter att ha repeterat samma fakta 10 gånger.
Nej då, det är ditt byte av avtar som ställer till det, byt nu tillbaka så ska du se att allt känns mycket bättre! Åtminstone för mig...
Ha ni kommer inte att få några kaoz-inlägg från mig! Mina fina höggravida syster med man kommer ikväll så jag tänker strunta i er!*klappar lite på sjuka moderatorn*
Tänk på whiskyn du ska dricka ikväll då kan vi få kaoz-inlägg från dig a la @tornblomma
Vi har dessutom redan vant in dig på att se dubbelt som förberedelse för alkoholintaget
Ja. Bra smak har han (aka lärd väl av storasyster)önskelåten?
Jag vill ha vin!!
(orkar jag åka och köpa vin? Nej)
Är väl bara en 50-70 mil? Jag kan komma ikväll!Det är verkligen inget roligt att vara in på Bolaget på fredagarna speciellt inte när det är lönehelg
Jag tror inte du bor i närheten av mig men isåfall hade jag kunnat erbjuda lite rött från en nyöppnad bag-in-box
+Slippa ramla ner på golvetJag vill också ha vin. Men har ingen att dricka det med Tänkte sova i labbet ikväll, osäkert om det är smart att dricka alkohol själv i labbet (fast jag inser ju det smarta i att göra det när man sover på en yogamatta på golvet istället för att behöva klättra upp i överslafen i en bunkbed ).
Labb = torrlabb (dvs det vanliga människor kallar kontor), finns tillgång till våtlabb men de håller mest på med grejer relaterat till genetik. Jag vet inte vart någonting finns och allt är antagligen inlåst.+Slippa ramla ner på golvet
- Labb, kemilabb? Farliga saker att leka med när man är full
Du har då mitt tillstånd att supa dig fullLabb = torrlabb (dvs det vanliga människor kallar kontor), finns tillgång till våtlabb men de håller mest på med grejer relaterat till genetik. Jag vet inte vart någonting finns och allt är antagligen inlåst.