Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh.. En till!Kaffe, matematiska formler och snart undervisning av elever om protochordates. Dags att ta på sig läppstiftet tror jag.
Hur är det med mannagryn då?
Gillar banningshotetJust nu tänker jag ignorerar alla med pandor och tigrar på sina avatarer, den enda som får ha det är @stjarnhimmel Min hjärna fixar inte att ni håller på och svarar er själva, byter ni inte tillbaka till era vanliga tänker jag banna er allihopa, så det så!
Roar mig med att hosta, städa och skriva uppsats, det enda som går riktigt bra är hostningen, nästan för bra för mina revben börjar påstå att de inte håller för det...
Just nu tänker jag ignorerar alla med pandor och tigrar på sina avatarer, den enda som får ha det är @stjarnhimmel Min hjärna fixar inte att ni håller på och svarar er själva, byter ni inte tillbaka till era vanliga tänker jag banna er allihopa, så det så!
Roar mig med att hosta, städa och skriva uppsats, det enda som går riktigt bra är hostningen, nästan för bra för mina revben börjar påstå att de inte håller för det...
Om det inte var för att jag ignorerade dig så skulle jag ha läst det här och tänkt att göra det dessutom... Nu blev jag istället tvungen att byta avatar själv.Ta en whisky (eller två) ikväll, alkohol är bronkvidgande Jag har testat empiriskt och det är lika effektivt som låga doser av Bricanyl
protochordates.
Kaffe, matematiska formler och snart undervisning av elever om protochordates. Dags att ta på sig läppstiftet tror jag.
önskelåten?Jag lyssnar på brorsan som är med på riksradio
Börjar bli dags att kliva upp å äta frukost. Känns märkligt att sova 11-12 timmar om natten när jag har vart van att hinna få typ 6 timmar, möjligen 7 om jag haft tur vet inte om det är sömntabletter som hjälper eller om det bara är kroppen som behöver sömnen.
Börjar bli dags att kliva upp å äta frukost. Känns märkligt att sova 11-12 timmar om natten när jag har vart van att hinna få typ 6 timmar, möjligen 7 om jag haft tur vet inte om det är sömntabletter som hjälper eller om det bara är kroppen som behöver sömnen.
Men det är väl jätteroligt med lite förvirring!Just nu tänker jag ignorerar alla med pandor och tigrar på sina avatarer, den enda som får ha det är @stjarnhimmel Min hjärna fixar inte att ni håller på och svarar er själva, byter ni inte tillbaka till era vanliga tänker jag banna er allihopa, så det så!