Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter i skolan och överlevt första redovisningen. Är sliten och har sovit jättedåligt i natt. vaknat i panik flera gånger om
Hoppas jag ska orka med hela dagen i skolan annars går jag hem tidigare. Om jag klarar hela dagen har jag lovat mig själv en pizza på vägen hem
Tack!Skickar en massa pepp och ork så du får pizza!
Jag tror att det till viss del är ohållbart med de priser som är nu, samtidigt som att det aldrig kommer att minska så länge det finns folk som betalar abnorma summor för sina bostäder. Senaste månaden har två lägenheter på min gård lagts ut till försäljning, likadana som mina, och båda har legat 200' högre i utgångspris än vad jag gav för min för 1½ år sen. Men det har gått snabbt att sälja dem ändå, för folk betalar mer än gärna.Har huvudvärk och funderar över om det verkligen kommer bli en bostadskrasch. Vad tror ni?
Jag tror att det till viss del är ohållbart med de priser som är nu, samtidigt som att det aldrig kommer att minska så länge det finns folk som betalar abnorma summor för sina bostäder. Senaste månaden har två lägenheter på min gård lagts ut till försäljning, likadana som mina, och båda har legat 200' högre i utgångspris än vad jag gav för min för 1½ år sen. Men det har gått snabbt att sälja dem ändå, för folk betalar mer än gärna.
Men hjälp är det redan 1,5 år sedan du köpte lägenheten? Jag hade sagt knappt ett år om någon hade frågat...Jag tror att det till viss del är ohållbart med de priser som är nu, samtidigt som att det aldrig kommer att minska så länge det finns folk som betalar abnorma summor för sina bostäder. Senaste månaden har två lägenheter på min gård lagts ut till försäljning, likadana som mina, och båda har legat 200' högre i utgångspris än vad jag gav för min för 1½ år sen. Men det har gått snabbt att sälja dem ändå, för folk betalar mer än gärna.
Drygt till och med, flyttade in i februari -14. Så det är snart två år sedan...Men hjälp är det redan 1,5 år sedan du köpte lägenheten? Jag hade sagt knappt ett år om någon hade frågat...
Vilket område söker du praktik inom? Och det var väl i Skåne?Letar praktikplatser för fullt. Det är inte lätt Sökt runt 15 nu, 3 nej, resten inga svar. Fast, 3-4 st har jag skickat idag så det kan väl dröja innan jag får svar. Börja kännas väldigt stressigt nu, v 43 ska jag ut på praktik
Ja folk verkar ju betala. Men många lär ju låna alldeles för mkt pengar. Låt säga att du som singel med en relativt låg inkomst köper en etta på Kungsholmen Sthlm. Har kollat lite slutpriser och dessa verkar gå för minst 3 millar. Låt säga att läggan kostar 3,5 mille. Du lånar 3 och lägger in 500 000 som kontantinsats. Men dagens ränteläge blir din månadskostnad tex 7000 i månaden. Låt säga att räntan går upp (den kan ju inte ligga så här lågt för evigt) och din lilla etta kommer kosta dig det dubbla, dvs 14 000 i månaden. Har folk budgeterat för detta?
Inom e-handel, sen inom vilket område spelar mig inte så stor roll, om dom har B2B (business 2 business), B2C (business 2 consumer) eller mer av informationshantering via nätet. Roligast är ju med nån som har en webbshop med produkter helt klart, men kan även tänka mig annat. Och ja, i Skåne, helt i närheten av Kristianstad. Kan såklart pendla men slipper helst tillbringa 3 timmar om dagen på tågetVilket område söker du praktik inom? Och det var väl i Skåne?