Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Misstänkte det var en autocorrect, riktig rolig sådan då jag fnissar åt den fortfarande.Ja barbacka skulle det såklart stå, jäkla telefon att inte stava som jag vill
Tur man kan roa nånMisstänkte det var en autocorrect, riktig rolig sådan då jag fnissar åt den fortfarande.
Autocorrect har roat många.Tur man kan roa nån
Lite därför jag inte är så överförtjust i "kändisar", för de är också en form av kändisar, men kan förvisso förstå att det är säkerheten det handlar om men... ja vad ska man säga...Hett tips: Ge FAAN i att åka till närmaste stad när det är kungligheter där (snutar överallt och avspärrat lite här och där ). Ge ÄNNU mer fan i att anlända till deras utflyktsmål 15 min efter de kommit dit, man får ingen parkering (skulle till Gruvmuseet och köpa en present).
Skitdag mao jag är dessutom väldigt republikansk sedan länge
Det borde jag också göra.Borde fixa en matlåda till imorgon. Högst oinspirerad.
Det borde jag också göra.
Tittar på Sofias änglar, alltid så sorgligt
Jag tror det skulle vara ruskigt effektivt. Du lär inte vara sugen på varesig glass eller chips närmsta tiden efteråtJag tänker bara på hur gott det vore med glass. Eller choklad. Eller kakor. Eller chips. Kan jag kanske mosa ner allt det i en matlåda?
Jag tror det skulle vara ruskigt effektivt. Du lär inte vara sugen på varesig glass eller chips närmsta tiden efteråt
Men mosa er chipsen i en låda med glass låter bara vidrigt. Slajmiga chips och salt glass....Alltså jag skulle inte vara så säker på det Min favoritdryck till chips med dip är Pucko. Kombinationen brukar alltså tilltala mig
Men mosa er chipsen i en låda med glass låter bara vidrigt. Slajmiga chips och salt glass....
Tack! Men nu har jag fixat allt redan Någon tog sig i kragen och fixade pp trots allt och bra med så man kan nästan tro att nån läste mitt inlägg här (människan kanske är en osynlig bukare )Vill du prata med en som jobbar som väktare med hund och även utbildar väktarhundar så finns det på min fb
Åh chips! Det hade inte gjort något och haft det nu nej.Jag tänker bara på hur gott det vore med glass. Eller choklad. Eller kakor. Eller chips. Kan jag kanske mosa ner allt det i en matlåda?