Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev en del shoppat, tre tunga kassar, men inte så dyrt, 560 kr typ. Ändå en hel del ekologiskt. Nu försöka äta nån vettig kvällsmat och sopa av golvet lite. Disken blev gjord tidigare idag iaf :up:

Hett tips: Ge FAAN i att åka till närmaste stad när det är kungligheter där (snutar överallt och avspärrat lite här och där :meh:). Ge ÄNNU mer fan i att anlända till deras utflyktsmål 15 min efter de kommit dit, man får ingen parkering (skulle till Gruvmuseet och köpa en present).

Skitdag mao :yuck: jag är dessutom väldigt republikansk sedan länge :mad:

Hett tips: Ge FAAN i att åka till närmaste stad när det är kungligheter där (snutar överallt och avspärrat lite här och där :meh:). Ge ÄNNU mer fan i att anlända till deras utflyktsmål 15 min efter de kommit dit, man får ingen parkering (skulle till Gruvmuseet och köpa en present).

Skitdag mao :yuck: jag är dessutom väldigt republikansk sedan länge :mad:
Lite därför jag inte är så överförtjust i "kändisar", för de är också en form av kändisar, men kan förvisso förstå att det är säkerheten det handlar om men... ja vad ska man säga...

Kvällsmat: frukost i repris :rofl:te, knäckemacka med ägg och kaviar och en smoothie. Lyckades göra en riktigt god smoothie nu, hallonkvarg, 2 bananer, lite frysta hallon (knappa dl), och ett granatäpple (ja, saften och kärnorna då :p ) och chiafrön i. Blev supergott och fyllde precis ett stort glas :up: Och nu ett nytt avsnitt av Fear the Walking Dead :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama