Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på middagen...
Jag är egentligen mer sugen på att äta godis men det är ju inte så nyttigt.
Har du informerat läraren om läget? Ett av våra senaste grupparbeten vi hade i skolan hade vi en som var borta nästan hela tiden, och då tröttnade vår grupp och sa som det var till läraren "hen har knappt vart med under arbetet och har inte gjort mycket för att dra sitt strå till stacken, så vi känner att det inte är rättvist att hen ska åka snålskjuts" vår lärare reagerade bra och sa att "det har ni helt rätt i, jag ska tänka på det och säg åt hen att gör den inte det den ska, så erbjud hen att ta större del av presentationen eller riskera ett sämre betyg". Vuxna människor får ta eget ansvar, och gör man inte det man ska så ska det märkas i betyget.Sitter och gör ett arbete om väktarhundar. Jag sitter och gör ett helt arbete och förbereder en presentation eftersom min andra "hälft" av gruppen skiter totalt i att göra nåt . Jag får i alla fall godkänt även om den andra skitstöveln åker snålskjuts på min prestation
Jag har pratat med läraren senast i dag. Hon tyckte att jag skulle försöka prata med den andra vilket jag förklarat att jag hade gjort utan större framgång. Vi får väl se vad som händer. Vi får ju ett gemensamt betyg oavsett och jag tänker inte dras ner pga av att den andra inte gör sin del.Har du informerat läraren om läget? Ett av våra senaste grupparbeten vi hade i skolan hade vi en som var borta nästan hela tiden, och då tröttnade vår grupp och sa som det var till läraren "hen har knappt vart med under arbetet och har inte gjort mycket för att dra sitt strå till stacken, så vi känner att det inte är rättvist att hen ska åka snålskjuts" vår lärare reagerade bra och sa att "det har ni helt rätt i, jag ska tänka på det och säg åt hen att gör den inte det den ska, så erbjud hen att ta större del av presentationen eller riskera ett sämre betyg". Vuxna människor får ta eget ansvar, och gör man inte det man ska så ska det märkas i betyget.
Vill du prata med en som jobbar som väktare med hund och även utbildar väktarhundar så finns det på min fbSitter och gör ett arbete om väktarhundar. Jag sitter och gör ett helt arbete och förbereder en presentation eftersom min andra "hälft" av gruppen skiter totalt i att göra nåt . Jag får i alla fall godkänt även om den andra skitstöveln åker snålskjuts på min prestation
En vad för något?Kommit hem från en baracktur på hästen. Var mysigt. Nu funderar jag vad jag behöver handla på Ica...
Ajje! Skönt att du klarat dig bra ändå och att du vet vad som gått fel. Kan det vara läge att testa svanskappa på honom?Max bockade av mig rejält idag. Har blåslagen vänstersida, lätt vrickning höger vrist och en liten hjärnskakning. Tur det inte gick värre! När jag fått luft i lungorna hoppade jag upp igen och då gick det bra. Kan tillägga att det antagligen var mitt fel att det hände då sadeln låg lite för långt fram på honom första gången. Svårt när hästen inte har någon manke!
Ja ja, nu krypa ner i sängen för att sova någon timme innan nattjobb.
Ät choklad så mår iaf lättjan lite bättreÅh vad allt går bra, nu löste det sig visserligen men fy vad jobbigt det blir när det strular... Med feber och huvudet tjockt av snor så känns allt ännu värre...
Ja barbacka skulle det såklart stå, jäkla telefon att inte stava som jag villEn vad för något?
Alltså jag ser riktigt framför mig hur hästen bär omkring på en barack.
Men ja, jag förstår vad du menar, barbacka är mysigt.