Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gläder mig åt att min hals (peppar peppar) känns bättre än igår. Trodde jag var på väg att få en riktigt förkylning men som vanligt bara skrämdes den lite.

Har drömt mardrömmar inatt om att jag skulle bli flera timmar försenad till jobbet och inte hade telefon med mig så jag kunde ringa dem. Typisk noja inför första dagen....

Det var mörkt när jag vaknade. Påminner om att det snart är tiden då det är mörkt när man åker från jobbet och mörkt när man kommer hem. Jag vill ha lååååååång höstsemester så jag kan njuta!

Jag har ont i halsen och har nyst massor i dag. Hall tummarna att det beror pa damm och allergier och inte en virus.

Det ar helt otroligt sa jobbigt det ar att jobba hela dagarna och sa trott man blir. :angel: Inte kommer jag ihag att det var sa jobbigt att inte komma hem forran vid 8 pa kvallarna.:p

Vaknade för mer än en timme se av att grannens valp skällde som en galning i trädgården. Sen hällde kissen ut maten på golvet och spelade ping pong med den. Andra kissen fick spelet och sen har jag legat med ångest fr.o.m. Hell sen dess ....

Jag vet inte riktigt vad jag känner O_o Det är en riktig röra helt enkelt.

Jag har dock lyckats undvika jobb genom att slutföra designen på labbets nya logga :angel:

Sitter och gäspar i bilen utanför praktikplatsen. Sovit uselt i natt och det känns som om jag ska omkomma av trötthet.....zzzzzz........

Det har inte dykt upp någon golvläggare här men jag kan inte bli arg idag. Tror att flytspacklet behöver torka idag med men vågade inte chansa så jag gick upp ändå. Försökte sova i soffan men då kom lilla Harry in med en mus och de röjde järnet och lite till. Hmmmm..

jag har sovit dåligt inatt, vaknat flera gånger och är allmänt seg. Sen lyckades jag bli klar rekordsnabbt på morgonen hemma (har jag glömt göra nåt?). Nu på jobbet blev jag ovän med kaffemaskinen som på första trycket inte gav nåt kaffe alls utan bara brummade lite. På andra trycket vrålade den till och sprutade (alltså seriöst, det var något övertryck) ut TVÅ laddningar = kaffe överallt. mutter mutter....

jag har sovit dåligt inatt, vaknat flera gånger och är allmänt seg. Sen lyckades jag bli klar rekordsnabbt på morgonen hemma (har jag glömt göra nåt?). Nu på jobbet blev jag ovän med kaffemaskinen som på första trycket inte gav nåt kaffe alls utan bara brummade lite. På andra trycket vrålade den till och sprutade (alltså seriöst, det var något övertryck) ut TVÅ laddningar = kaffe överallt. mutter mutter....
Men blä! :down: Det är INTE vad man behöver på en måndag!

Jag är snuvig, nyser och snorar, bihålorna värker och det är jättesynd om mig :(
Så idag får jag stanna inne och dricka te hela dagen :d
(visst får man äta choklad också :angel:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama