Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har pluggat färdig för dagen. En blir ju helt slut!

Kanske lite WoW...o te. Inte helt fel. Fler än jag som käkat kanelbulle idag? (Kanelbullens dag). Det har iaf gjort att det smakar bara socker i munnen.
Bjöds på kanel och kardemummakaka hos föräldrarna idag, sedan blev det en tur till min bror som bjöd på bullar. Så har blivit mycket fika idag

Just nu känner jag mig lite som :eek::cry: efter att ha läst detta:
http://www.expressen.se/omtalat/1-a...lsen--nu-hyllas-lakarna-efter-mirakeloperati/ (hemsk rubrik men är inga otäcka bilder i artikeln, bara barnet med stödkrage)

Samtidigt som jag skrattar åt min knasiga katt som just fick världen ryck här hemma hahaha :D

Jag som är lite makabert lagd hade gärna sett bilder :D
Jag följer några kirurger på instagram som lägger upp det ena blodigare än det andra. Har folk skador av olika slag, "gärna" blodiga så sticker jag gärna fram huvudet för att kika. När jag som 7-åring slog upp armhålan mot en av paddockstaketets stolpar så det syntes alla möjliga kroppsdelar innanför ville jag gärna kika på det med spegel :angel: (Jag red först klart ridpasset, gjorde iordning ponnyn i stallet och satte mig i TV-soffan innan jag såg allt blod på sidan.)

Jag som är lite makabert lagd hade gärna sett bilder :D (Jag följer några kirurger på instagram som lägger upp det ena blodigare än det andra. Har folk skador av olika slag, "gärna" blodiga så sticker jag gärna fram huvudet för att kika.)
Är också lite så, men inte när det gäller barn som är skadade. Där går min gräns. Jag var inte alls så känslig innan jag fick barn, men nu går det inte.

Sååå, @LadyCovergirl, den där Novalucolen du hade mängder av, vill du fortfarande bli av med den? :angel:

Absolut! Tror att jag har cirka 30 tabletter av ena sorten och cirka 70 tabletter av andra sorten. Antar att Novaluzid och Novalucol är i det närmaste samma sak. Dock har säkert datumet gått ut eftersom tabletterna köptes när jag var gravid 2010-11. Men det lär inte påverka funktionen.

Absolut! Tror att jag har cirka 30 tabletter av ena sorten och cirka 70 tabletter av andra sorten. Antar att Novaluzid och Novalucol är i det närmaste samma sak. Dock har säkert datumet gått ut eftersom tabletterna köptes när jag var gravid 2010-11. Men det lär inte påverka funktionen.
Åh vad snällt! Utgångsdatum lär kvitta på sånt, jag är inte petig ;)

Samma här. Tittar nästan aldrig på utgångsdatum ens på färskvaror som bröd och mjölk och sånt :o
När vill du hämta varorna? (Yes! Jag fick äntligen låta som en langare! :D )
Haha, och tänk vem du langar till dessutom! :D
Jag kan när som imorgon, har inget alls planerat så bestäm tid du!

Insåg just att jag fortfarande inte gjort matlådan till i morgon.
Jag skulle ju dock hinna göra den innan jag ska iväg, men det är ju smidigt att ha den klar i morgon så man bara kan ta den och åka.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama