Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser på fotboll. Därefter dusch, tvätta håret, äta glass och sova. (Willys hade extrapris på B&J-glass men det var extremt urplockat! Tyvärr ingen av de nya smakerna på plats :mad: )

Har haft en underbart skön och avkopplande dag och endast gjort det jag vill.
Ladan är målad, lagad, mockad och städad. Nu saknas bara nån av alla dessa elektriker jag tjatat på i ett år så kanske jag slipper använda pannlampa när jag är här om kvällarna...
Ligger nu i halmen och lyssnar till djurens tuggande.
Total harmoni:):heart

Har haft en underbart skön och avkopplande dag och endast gjort det jag vill.
Ladan är målad, lagad, mockad och städad. Nu saknas bara nån av alla dessa elektriker jag tjatat på i ett år så kanske jag slipper använda pannlampa när jag är här om kvällarna...
Ligger nu i halmen och lyssnar till djurens tuggande.
Total harmoni:):heart
Ge Smirre en puss från mig! :heart

För övrigt väldigt nöjd med hur fint båda hästarna uppförde sig idag. (Att Cinna uppför sig är mer regel än undantag men även Keso imponerade :banana: )

Kokar ägg till kvällsmaten som blir knäckebröd med ägg och kaviar. En kopp te till det. Får se vilken smak jag ska välja på teet idag :p Svårt val när man har sisådär 15 olika i skåpet :p

Ska dessutom kolla på ett nytt avsnitt greys anatomy, eller criminal minds, har inte bestämt mig än.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama