Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ge Smirre en puss från mig! :heart
Det ska jag! Smirre har varit så hjälpsam i dag. Hade aldrig blivit klar med målningen i tid om inte han hjälpt till.
20151004_143732_5611704ae087c3613dd5468c.jpg

Ska snart gå ner till stallet, vi ska ta in hästarna kl 22 och min häst ska få stå bredvid den nya hästen i natt. Ville vara med när de hälsar på varandra genom boxväggen för att se lite hur dom reagerar. Ihopsläppet sker nog nästa söndag, eventuellt ska den nya hästen få bo granne med min tills dess i boxen. Vi har inte riktigt bestämt än hur det blir. :)

Jag har åkt på en riktigt härlig mansförkylning :yuck: Jag höll mig på benen idag med alvedon och sinova men nu har jag däckat... Försökte avboka tandläkaren imorgon men jag får försöka ringa imorgonbitti... :meh: Väldigt otydligt om mejlen fungerar...

Beslutsångest gällande glassen. Hittade nämligen en bytta Häagen-Dazs Chocolate Salted Caramel i frysen. Men tror jag sparar den och tar någon av de tre Half baked-byttorna som finns i samma frys :d

Har pluggat färdig för dagen. En blir ju helt slut!

Kanske lite WoW...o te. Inte helt fel. Fler än jag som käkat kanelbulle idag? (Kanelbullens dag). Det har iaf gjort att det smakar bara socker i munnen.

Nu är semestern slut och det är dags att börja jobba imorgon igen. Jag har ingen aning om det kommer hantverkare imorgon och kan tycka att det vore skönt med lite sovmorgon innan dubbelnatt. Men men, antar att jag ställer klockan så får det bli som det blir.
Nattinatt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama