Det ska jag! Smirre har varit så hjälpsam i dag. Hade aldrig blivit klar med målningen i tid om inte han hjälpt till.Ge Smirre en puss från mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska jag! Smirre har varit så hjälpsam i dag. Hade aldrig blivit klar med målningen i tid om inte han hjälpt till.Ge Smirre en puss från mig!
Har du en kamel eller är det en dromedar?Det ska jag! Smirre har varit så hjälpsam i dag. Hade aldrig blivit klar med målningen i tid om inte han hjälpt till.
Oj oj, nu får jag verkligen hålla för Smirres öron!Har du en kamel eller är det en dromedar?
Jag såg inte pucklarna, därför jag blev osäker eller menar du att man kan se skillnad på dromedar och kamel på huvudet? *helt okunnig*Oj oj, nu får jag verkligen hålla för Smirres öron!
Dromedar! En sån förolämpning mot en sån snygg baktrisk kamel som Smirnoff! ( )
Är man inte i kamelträsket kan det kanske vara svårt, det kan nog även Smirre ha överseende med.Jag såg inte pucklarna, därför jag blev osäker eller menar du att man kan se skillnad på dromedar och kamel på huvudet? *helt okunnig*
Det enda jag kände till är att en kamel har två pucklar och en dromedar en. För visst är det väl så? Så jag inte blandat ihop dom.Är man inte i kamelträsket kan det kanske vara svårt, det kan nog även Smirre ha överseende med.
Meh, varför hojtade du inte? Jag var ju barnledig hela dagen. Hade gärna hjälpt till att måla, bara det ingick en stor mängd kamelgos!Det ska jag! Smirre har varit så hjälpsam i dag. Hade aldrig blivit klar med målningen i tid om inte han hjälpt till.
Jag har saknat dig!Här har man varit borta nästan en vecka från Buke.
Men inte har någon saknat mig..
Just nu känner jag mig lite som efter att ha läst detta:
http://www.expressen.se/omtalat/1-a...lsen--nu-hyllas-lakarna-efter-mirakeloperati/ (hemsk rubrik men är inga otäcka bilder i artikeln, bara barnet med stödkrage)
Samtidigt som jag skrattar åt min knasiga katt som just fick världen ryck här hemma hahaha