Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit frukost. 2 knäckebröd med kaviar och ost, samt en smoothie. Det är kallt inne idag, fryser om fötterna så får nog sätta på mig strumpor... Idag står det diska på schemat, och städa lite :wtf:

Nehepp, den där leveransen kommer först imorrn visar det sig. Då är frågan om jag ska möblera om ett annat lass eller göra ingenting...?

Nyss hemkommen från första dagen på praktiken. Allt gick bra. Inget nytt jag gör, tvärt om. Efter 20 år inom livsmedel så ville jag egentligen prova något nytt :meh:

Har gjort ett svanhopp ner i min stora godisskål från igår. Sov ju riktigt dåligt i natt och min nattjobbande sambo ska sova en timme till, så jag tror jag kryper ner i bingen jag med och tar en tupplur :)

Sovit några timmar efter nattens jobb. Det behövdes.
Nu har jag tryckt i mig lite skräpmat (måste handla "riktig mat") och ska hänga upp tvätten på tork innan jag tänkte sätta mig på balkongen och läsa i solen.

Tog tag i omsorteringen av pallar så att det är lätt att få iväg sändningen på torsdag. Utmanade mig lite och lyfta isär två pallar som stod på varandra, med trucken! Jag börjar verkligen våga mer och mer med den :)

Funderar över vad man ska äta till kvällsmat idag och önskar att klockan skulle gå lite fortare.
Den verkligen kryper fram idag ju

YES!!
Äntligen färdig med städningen, disken, tvätten... tja eller nästan, tvätten kommer ta lite tid att gå igenom då maskinen inte tvättar så fort, men nu kanske jag slipper den där unkna lukten här hemma. :up:

Är dödstrött. Fick kliva upp i ottan (öh alltså innan kl 09 :nailbiting::meh: ) för att dra till plåtningen. Måste ha sett mer eller mindre galen ut som iklädd fjäderboa, färgglad väska med pälsdetaljer, hatt med flor bärande på gigantiska Marc Jacobs och NK-påsar släpade mig fram mitt i måndagsrusningen. Kaoz alltså. Funderar nu på att gå och lägga mig och sova. Orkar inte med att kliva upp såhär tidigt, hela dagen blir förstörd... :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama