Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Älskar gaymän. Gjorde just en nip slip framför min fotograf. Han suckade bara och gick fram och tryckte in berörd kroppsdel haha.

Fast de vars hund jag nu ska trana ar jag mattligt fortjust i just nu.:meh: Gaymen ar varre med sina hundar an nagon annan. Just de har tva har skamt bort hundelandet sa han bara ater en blandning av ricotta cheese, parmesan, kottfars och lite, lite hundmat.:eek: (forvanar mig att de inte bakat det till en ordentlig lasagna:p) Hur tranar man en hund som ar helt ointresserad av bade mat och leksaker?:banghead:

Sitter och är nöjd. Ibland blir jag rätt stolt ändå vad jag ska åstadkomma :D Den blev ju för söt den jäkla väskan! Ska göra nån mer, men i andra färger, rätt kul, om än lite pillig :)
1130.jpg

Så arg på mig själv att jag inte fungerar. Direkt vid medicinbytet kom jag tillbaka till den jag var för 4-5 år sedan i ork. Igår sov jag hela dagen och idag har jag gråtit och sovit för att livet känns så jävla hopplöst. Trodde jag skulle slippa det eftersom jag mått så bra i 1 vecka, men nä :arghh:.

Så arg på mig själv att jag inte fungerar. Direkt vid medicinbytet kom jag tillbaka till den jag var för 4-5 år sedan i ork. Igår sov jag hela dagen och idag har jag gråtit och sovit för att livet känns så jävla hopplöst. Trodde jag skulle slippa det eftersom jag mått så bra i 1 vecka, men nä :arghh:.

*megasuperkram* :)

Baaaaaaah! Vilken skitdag, som ändå blev okej....
De lurade in mig att leverera en pall på ett litet ställe, kunde inte ta med släpet och fick ställa av det så jag skulle koppla det snett, istället för att backa rakt bak.
När jag kom tillbaka till släpet, så var allt frid och fröjd. Var ute och tittade hur jag skulle backa för att det skulle koppla, men trots det så hamnade dragstången bredvid VBGn (lastbilens motsvarighet till dragkrok) och trycktes in under bilen, så två luftslangar gick av. Så hade ingen luft i lastbilen....kul... bara att ringa åkeriet och tala om vad som hade hänt.
Efter ca 40 min var jag på rull igen och då hade jag hunnit ta en 30 min rast, blev inte något försenad på min tur, vilken var bra. Var även sista gången jag körde den turen på schemalagd planering vilken kändes väldigt bra.

12079484_1095790090451836_2988171903368729795_n.jpg

Så det är så skönt att sitta här hemma och veta att jag slipper den turen på ett tag nu. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17