De ekologiska är betydligt mer safe, tyckte jag iaf tills jag bet sönder tandenJa vad tusan, det är ju så mycket arsenik i dem att man inte ens kan mata barn med dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De ekologiska är betydligt mer safe, tyckte jag iaf tills jag bet sönder tandenJa vad tusan, det är ju så mycket arsenik i dem att man inte ens kan mata barn med dem
Ja det gör jag Skickar dig ett pm!
ny aktör som vann upphandlingen och startade andra veckan i september. Att rigga en utbildning med 400 elever tar resurser. När man sedan ska börja använda kursmaterialet som företaget valt så finns det inte. Dvs det gick utmärkt att beställa. Sedan kom leveransbeskedet.....
Utbildarna är vana att trolla. Jag är van att utbilda men inte van att vara utan material.
Tack!!Tjusigt Tott!
Är sjukt nervös inför mitt första seminarium imorgon och sover med två hundar i sängen vilket är urdåligt för min allergi och hosta.
Dessutom blir mina nya lakan smutsiga
Omvårdnad Olika begrepp som förbättringsarbete, människosyner, livsstilens inverkan på hälsa osv.Vad är det seminarium i?
(attack..är bästa försvar. Försök o gå dit o känn att det är roligt. )
"Gruppen kommer sedan att redovisa de olika begreppen i relation till sjuksköterskerollen, via ett rollspel. Rollspelet efterföljs sedan av en gemensam diskussion där alla är aktiva deltagare."Omvårdnad Olika begrepp som förbättringsarbete, människosyner, livsstilens inverkan på hälsa osv.
Det där med aktiva deltagare på seminarier undrar jag hur det bedöms egentligen. Vi har våra seminarier via datorn och det är typ jag och en tjej till som pratar och diskuterar, de andra sitter och lyssnar..."Gruppen kommer sedan att redovisa de olika begreppen i relation till sjuksköterskerollen, via ett rollspel. Rollspelet efterföljs sedan av en gemensam diskussion där alla är aktiva deltagare."
Fuck this shit typ. Jag är för naturvetenskap för den här utbildningen....
Oj! Det kan inte vara optimalt!Det där med aktiva deltagare på seminarier undrar jag hur det bedöms egentligen. Vi har våra seminarier via datorn och det är typ jag och en tjej till som pratar och diskuterar, de andra sitter och lyssnar...
Nej verkligen inte! Läraren har vid några tillfällen sagt till att de andra måste kliva fram och säga något de också men det verkar trögt... Vi får "räcka upp handen" om vi vill säga något så det är inte så att de andra inte ens får någon chans, de få gånger någon annan vill säga något så får de gå före mig och den andra tjejen, vilket jag tycker är helt okej men jag tycker att det är konstigt att de inte tar en mer aktiv del i det.Oj! Det kan inte vara optimalt!
Been there, done that. Vila vila vila! Hur tråkigt det är är. Och försök vila hjärnan också. Undvik skärmar...Kom till jobbet, tog en treo, konstaterade att min dator var borta, gick och kräktes, blev skjutsad till sjukhuset, fick mer treo och sjukskriven veckan ut.
Tack dumma ponny som ger mej hjärnskakning..