Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att råka komma åt bladet på en ny rullkniv är inte att rekommendera... Höll på att bli en tumnagel kortare :arghh: Blodat igenom ett plåster redan, så nu sitter jag och tycker synd om mig själv och äter kinderägg.

Bebis hunden fick en snabbkiss pa morgonen och har slutat lata som en fagel. Nastan. De var vanta nagon halvtimma till pa riktig promenad. Mina vet hur det ar och sover snallt pa morgonen.:love:

Fast även om det finns personkemi så kan det vara jobbigt. Jag har alltid avskytt rollspel och mått väldigt dåligt när jag tvingats genomföra det. En presentation är inga problem, men jag varken kan eller vill agera.

Absolut. Visst kan det vara jobbigt ändå.

Hade jag haft någon annan att rollspela med än den partner som blev så hade det sugit värre att rollspela alla spel vi gjorde. Jag fick en partner och vi utmanade nog varandra lite lagom så dynamiken som fanns när vi framförde var grym. Vi fick ofta väldigt mkt beröm över vårat spel. O jag tror också en del beröm berodde på att vi var det enda paret som körde ad-hoc, det blev mer levande så.

Dusch avklarat! Måste skaffa nytt duschhandtag, det jag har nu är sånt där vattenbesparande så det tar en halv evighet att skölja håret. :down:

Ibland är det inte bra att va gottegris, en kollega nämnde godis till mig och när jag i affären och köpte mat köpte jag lite godis också... som blev lite mer än beräknat, då det var ett billigare pris om man köpte 1kg, slutade att jag kom hem med 1,5kg godis..... :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama