Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fnissar för mig själv eftersom jag fastnat i den vansinniga tråden Nickar du ihop ibland. Tack @athena_arabians
Jag hade glömt den, den är verkligen helt obegriplig någonstans där i mitten där det byts profilbilder till höger och vänster, taggarna är helt uppåt väggarna osvSå lite så
Fast även om det finns personkemi så kan det vara jobbigt. Jag har alltid avskytt rollspel och mått väldigt dåligt när jag tvingats genomföra det. En presentation är inga problem, men jag varken kan eller vill agera.
Vilken film? Jag är också sugen på bio men ingen film som går nu lockar :/Har precis ätit gårdagens blåmusslor till middag, och funderar på om vi ska gå på bio ikväll.
Hoppas de uppskattar din ansträngningÄr i stallet och ströar upp boxarna åt hästarna. Blåser ju som sjutton. Så får bli en natt inne åt dom
Ja det tror jag nog dom hade vart oroliga natten till idag pga blåsten så det blir nog uppskattat att få in å äta hö dom små tjockisarnaHoppas de uppskattar din ansträngning