Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bah, får ingen ordning på värmen hemma. Antingen blir det för varmt eller för kallt. Speciellt i vardagsrummet, de elementet är lite allt eller inget. Hade 23,7 grader inne när vi kom hem idag :down: borde verkligen ta tag i att fixa det...

Är helt tom i huvudet och sitter mest och tittar rakt fram.

Har inte den blekaste aning om vad jag ska göra med eleverna imorgon. Antar att jag kommer att drömma mardrömmar om det inatt.

Fast... jag beställde, helt privat, ett studiematerial igår. Får det i början av nästa vecka. Då har jag i alla fall något att sätta i händerna på eleverna.

Besviken på pizzan, oxfilén var inte bra, seg och svår att tugga :( (oxfilé, ost, lök och beasås var det på den). Får bli kebabtallrik därifrån i stället, den är god iaf! En av få pizzerior här i stan som har kebab och inte gyros :up:

Lovade mig själv att inte gå ut och äta ikväll. Gick in på ICA, kändes lite som ovan mark.
Det blev detta:

12081137_885347838181185_2020046018_n.jpg

Kaos alltså... Tur att jag har vin hemma att skölja ner det hela med.

Jag är otroligt trött på en person i min närhet. Det är nämligen rätt trist att behöva lösa problem åt en annan vuxen människa.

Okej, att komma på idén att "pyssla lite" sådär nio halv tio på kvällen är ju kanske ingen höjdare. Jag har glitter överallt. Men så stilig min gran kommer bli :rofl: Dom är lite mer färgsprakande och glittriga irl :p
11222007_10156101117205114_914907479697659109_n.jpg

Så här ska dom då bli till slut Eller ja, det var här jag hämtade inspirationen :sneaky::D Pinterest är farliga saker...
931628ee2c309bebb4ad5972354992d9.jpg

Okej, att komma på idén att "pyssla lite" sådär nio halv tio på kvällen är ju kanske ingen höjdare. Jag har glitter överallt. Men så stilig min gran kommer bli :rofl: Dom är lite mer färgsprakande och glittriga irl :p
11222007_10156101117205114_914907479697659109_n.jpg

Så här ska dom då bli till slut Eller ja, det var här jag hämtade inspirationen :sneaky::D Pinterest är farliga saker...
931628ee2c309bebb4ad5972354992d9.jpg

Det kan aldrig bli för mycket glitter! :D

Det är någon här eller någon som vill in... jag har känt det i två dagar (ljud och en känsla). Det kulminerade i att någon ringde på dörren nu på kvällen när jag kommit hem. Jag var uppe och eldade så jag kunde gå inte ner på en gång. Det var ingen där och tro mig, jag inbillade mig inte att det ringde och jag hojtade tom hallå ut mot gården.

Jag är naturvetare och tror inte på det övernaturliga trots familjen jag kommer ifrån (det är flera som är vad jag kallar känsliga, tex min morfar) men på fredag är det två år sedan pappa dog och jag sitter nu och gråter och gjorde det också när jag berättade det hela för särbon (som som vanligt var förstående när jag varit med om det jag inte kan förklara).

Jag kan inte förklara det men det är förbannat starkt och jag är helt säker på att jag inte inbillar mig.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama