Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad pluggar du @Squie ?
Jag kombinerar min kandidatuppsats i arbetsterapi med en grundkurs i pedagogik. Nattarbetet nu handlar om arbetsterapi och revidering av PM. Hade velat skicka revideringen som i natt men det är den inte redo för.
Det är en fantastisk låt men för mig är den förknippad med oändligt mycket sorg, den spelades på en begravning av en vän.Nu lyssnar jag på denna, så bra. Speciellt när låten kommer in i sitt esse. I LOVE IT!
Kramar om, ibland går inte allt att förklara helt enkelt.Det är någon här eller någon som vill in... jag har känt det i två dagar (ljud och en känsla). Det kulminerade i att någon ringde på dörren nu på kvällen när jag kommit hem. Jag var uppe och eldade så jag kunde gå inte ner på en gång. Det var ingen där och tro mig, jag inbillade mig inte att det ringde och jag hojtade tom hallå ut mot gården.
Jag är naturvetare och tror inte på det övernaturliga trots familjen jag kommer ifrån (det är flera som är vad jag kallar känsliga, tex min morfar) men på fredag är det två år sedan pappa dog och jag sitter nu och gråter och gjorde det också när jag berättade det hela för särbon (som som vanligt var förstående när jag varit med om det jag inte kan förklara).
Jag kan inte förklara det men det är förbannat starkt och jag är helt säker på att jag inte inbillar mig.
Det är en fantastisk låt men för mig är den förknippad med oändligt mycket sorg, den spelades på en begravning av en vän.
Kramar om, ibland går inte allt att förklara helt enkelt.
Men jag fastnade visst också i "nickar du ihop"-tråden...
Akta så jag inte snor din profilbild igenMy evil plan worked! *moahaha*
ohhhhhhhhOkej, att komma på idén att "pyssla lite" sådär nio halv tio på kvällen är ju kanske ingen höjdare. Jag har glitter överallt. Men så stilig min gran kommer bli Dom är lite mer färgsprakande och glittriga irl
Så här ska dom då bli till slut Eller ja, det var här jag hämtade inspirationen Pinterest är farliga saker...
Sno på du bara! Mer glitter åt granarna!ohhhhhhhh
en ynklig gilla på ditt inlägg räcker inte - SUPERGILLA
Snor genast idén...
(idag ska jag hämta ut ett paket med 144 st julkulor som ska pimpas... )
JAAAAAAAA mer glitter åt granarnaSno på du bara! Mer glitter åt granarna!