WTF Du har bytt bildNä, salt blir inte gammalt. Havregrynen är mer tveksamma men om de luktar ok skulle jag använda dem.
För övrigt kastade jag saltet. Havregrynen är kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
WTF Du har bytt bildNä, salt blir inte gammalt. Havregrynen är mer tveksamma men om de luktar ok skulle jag använda dem.
*muttrar* Nu måste jag ju titta vad på namnet vem som skriver, så jag inte tar miste på dig och @stjarnhimmel *muttrar lite till*Va, skulle jag??
*muttrar* Nu måste jag ju titta vad på namnet vem som skriver, så jag inte tar miste på dig och @stjarnhimmel *muttrar lite till*
Haha jo men hade redan salt i en plastbytta, så kände att jag nog inte kommer få användning av ett helt paket inom den närmaste tiden Jag är ingen storanvändare av salt. Inte av havregryn heller för den delen, så kanske borde kasta dom också, kostar ju ändå inte många kr att köpa nytt om det är så att jag behöver till chokladbollarna i framtiden, nämligen det enda mina havregryn används tillJag hade garanterat gjort tvärtom. Bergssalt (som man faktiskt bryter) kan vara miljoner år gammalt och fullt ätbart.
/geologen
AMENVAFAN Är det nån jäkla konspiration av buke-maffian eller??Kolla in @Koltrast
AMENVAFAN Är det nån jäkla konspiration av buke-maffian eller??
Koltrast är fin tycker jag...Kolla in @Koltrast
Någon?vDet var väl någon som råkade väcka den här: http://www.bukefalos.com/threads/nickar-du-ihop-ibland-was-other.1276199/
Men va tusan - @athena_arabians !? det där är väl
@stjarnhimmels avatar
Jaja, bara för att jag svarar innan jag läst ikappTitta på inlägget ovanför ditt...
Jag tycker @athena_arabians är så vacker så..WTF Du har bytt bild
Äh joina klubben "vi med dåliga karaktärer" och ät tårtan, så slipper jag vara själv