Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läser bara att det är granNarna som ska få mer glitter...
DET låter som en ypperlig kompromiss! Jag gjorde ett bra försök förra året, tror jag lyckades hänga på nästan varje gren. Men, lär nog bli mer fullt i årJAAAAAAAA mer glitter åt granarna
Eftersom BARNET vill ha äkta gran inne och jag def. INTE (hatar barrade barr, inte att föväxlas med @Barret som jag ). Så vi har samsats i en kompromiss... det blir den vanliga plastgranen, men den ska få så mycket pynt att den inte syns...
Grattis!Tjoho jag har fått en praktikplats! Tyvärr kanske hos ett företag där jag nog inte lär mig så mycket nytt eller har så mycket att göra, men det är i stan och jag slipper pendla och det känns skönt.
Har nyss kommit hem från stan, det var visst matmarknad så lunchen fick bli en känguru-burgare, första gången jag provar det, men det var inte nå särskilt med det. Och jag erkänner, min karaktär är svag. Jag har köpt engelsk fudge för 285 kr + franska bakverk för 65 kr
Tack!Grattis!
Min karaktär jobbar på att låta bli den tårta som står i kylen här...
Men jag låter ju bli socker och kolhydraterTack!
Äh joina klubben "vi med dåliga karaktärer" och ät tårtan, så slipper jag vara själv
Äh pettitesserMen jag låter ju bli socker och kolhydrater
Nej vad surt!Då vart hjärnan scannad och kollad. Den var hel och satt där den skulle men jag får inte göra typ nånting tills huvudvärken är borta och några dagar till. Får inte ens jobba, och jag som precis fick ett jobb och det är dessutom en behovstjänst så här inför jul.
Mutter, dålig tajming.. Dessutom har underkäken svullnat upp och blivit blåspräcklig. Inget hårt godis för mig i helgen inte..
Kör en skafferirensning, och inser, salt, har det nån bäst föredatum? Och när ska man kasta havregrynen som legat i en plastbutta sen gud vet när?