Jag läste DILDOS
Såg julgranen framför mig...
Kan väl KANSKE medge att jag läste något liknande...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste DILDOS
Hahahahaha Tja, jag kan säkert rota fram nån sån ur gömmorna och glittra tillJag läste DILDOS
Jag läste också likaKan väl KANSKE medge att jag läste något liknande...
Förlåt min fräcka fråga men dricker du verkligen alkohol 7 dagar i veckan?Just nu har jag "njutit" av min fantastiskt delikata middag (ljug), dricker nu rödvin och osar till nästa veckas diverse press-events.
Imorgon tänker jag börja det sunda livet. Undantaget vinkonsumtionen
@athena_arabians , @tornblomma och alla andra som kan ha läst fel, med dinos (INTE dildos) så menar jag ju dinosaurier, jag kan bara inte stava till det utan telefonens hjälp *förflyttat mig från datorn till mobilen nu*
Förlåt min fräcka fråga men dricker du verkligen alkohol 7 dagar i veckan?
Gör de flesta vid Medelhavsländerna och mår primaFörlåt min fräcka fråga men dricker du verkligen alkohol 7 dagar i veckan?
Gör de flesta vid Medelhavsländerna och mår prima
Haha oh yes! Enligt säkra tant-källor bör man konsumera ca 2 glas rödvin om dagen för evig fräshör! Lite oklart om det även fungerar med prosecco, jag kan inte lämna några garantier!
Nja, ska det vara bubbel så misstänker jag att champagne är det man vill ha
Jag föredrar prosecco alla ggr! Men smaken som baken vettö!
Fan nu kom jag på att jag har en flarra i kylen, men får panga den med sällskap imorgon.
Ja det är säkert ingen fara jag dricker inte så mycket eller ofta så i min värld är 7 dagar i veckan mycketGör de flesta vid Medelhavsländerna och mår prima
The Martian. Rekommenderas!Vilken film? Jag är också sugen på bio men ingen film som går nu lockar :/
kram, jag kan ha den känslan ibland med.Det är någon här eller någon som vill in... jag har känt det i två dagar (ljud och en känsla). Det kulminerade i att någon ringde på dörren nu på kvällen när jag kommit hem. Jag var uppe och eldade så jag kunde gå inte ner på en gång. Det var ingen där och tro mig, jag inbillade mig inte att det ringde och jag hojtade tom hallå ut mot gården.
Jag är naturvetare och tror inte på det övernaturliga trots familjen jag kommer ifrån (det är flera som är vad jag kallar känsliga, tex min morfar) men på fredag är det två år sedan pappa dog och jag sitter nu och gråter och gjorde det också när jag berättade det hela för särbon (som som vanligt var förstående när jag varit med om det jag inte kan förklara).
Jag kan inte förklara det men det är förbannat starkt och jag är helt säker på att jag inte inbillar mig.
Det är någon här eller någon som vill in... jag har känt det i två dagar (ljud och en känsla). Det kulminerade i att någon ringde på dörren nu på kvällen när jag kommit hem. Jag var uppe och eldade så jag kunde gå inte ner på en gång. Det var ingen där och tro mig, jag inbillade mig inte att det ringde och jag hojtade tom hallå ut mot gården.
Jag är naturvetare och tror inte på det övernaturliga trots familjen jag kommer ifrån (det är flera som är vad jag kallar känsliga, tex min morfar) men på fredag är det två år sedan pappa dog och jag sitter nu och gråter och gjorde det också när jag berättade det hela för särbon (som som vanligt var förstående när jag varit med om det jag inte kan förklara).
Jag kan inte förklara det men det är förbannat starkt och jag är helt säker på att jag inte inbillar mig.