Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att inte köpa ett bord med en kopparskiva? Eller låta den bli grön? :p
Önskar att vi skaffat ett annat bord än det här, det är ett jättefint bord när det är blankt och fint, men så jäkla jobbigt att hålla det så.
Är väl så det är nu, mer eller mindre :p

Önskar att vi skaffat ett annat bord än det här, det är ett jättefint bord när det är blankt och fint, men så jäkla jobbigt att hålla det så.
Är väl så det är nu, mer eller mindre :p
Bra att veta! Jag tycker nämligen också att putsad koppar är fint :D
Eller låta det bli grönt :idea::angel:

Funderar på om man ska baka något kanske, innan filmen börjar. Är Workd war Z på tv4 idag :) Tänkte jag skulle se den

Vinnördar!
Vad dricker ni helst för vin?
Som sagt beror det rätt mycket på till vad, jag gillar egentligen lite tyngre röda viner mest, favorit druvan är cabernet sauvignon.
Här är min favorit som är rätt svår att få tag på tyvärr... :down:
Mejor-Cabernet-Sauvignon-1865.jpg

965055600222975

Buke när det är som bäst :love:

Mest känner man för att krama om allihopa!

Har i alla fall lyckats sortera ut ett temporärt hem till missarna om det behövs, visserligen hela vägen upp i Västerbotten men känner mig säker med att den personen kan ta hand om dem ordentligt tills jag kan ha dem igen (om exet nu inte vill bo kvar i Sverige). En del personer är bara bäst, man ringer i panik för att man precis har begärt skilsmässa, inte vet vad som kommer att hända och frågar om pälsklingarna kan bo med henne om det behövs och får bara ett "självklart" tillbaka på en gång :love: Jag har helt suveräna vänner även fast vi är spridda över hela världen :heart

Vet inte varför jag fick en sån plötslig panik över dem men det kändes viktigt, huset liksom "det löser sig, folk har ju skiljt dig förut med hus involverat".
Kram!

Jag tänkte faktist på dig igår, att du är en sån där person som man vet kommer att klara sig även fast det liksom är så mycket skit som staplas just nu. Man känner att den här personen har antagligen haft skit förut och rest sig upp igen, så den kommer klara av det här med även om det tar lite tid och arbete. Inspirerande skönt att veta att finns andra som klar sig ur en massa skit och kommer ut på andra sidan som en starkare person :heart
Tack för dina fina ord! Dom värmer :heart :heart :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama