Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Matmissbrukaren: Ost är bra, en massa nyttigt i dem! Jag får cravings efter ost fast jag inte är gravid :o

Vad gäller mobilen är det ju så drygt att föra över allt, precis som med en dator :wtf: det var INTE kul tidigare i år när jag fick en trojan och var tvungen att ominstallera allt :yuck:

@Matmissbrukaren: Ost är bra, en massa nyttigt i dem! Jag får cravings efter ost fast jag inte är gravid :o

Vad gäller mobilen är det ju så drygt att föra över allt, precis som med en dator :wtf: det var INTE kul tidigare i år när jag fick en trojan och var tvungen att ominstallera allt :yuck:
Gick smidigt med min Lumia, i princip allt hängde med microsoft-kontot :up:
Sedan saknar jag andra saker från android, men just det var väldigt trevligt med tanke på att den tidigare mobilen krachade och inte gick starta. :)

Har haft en toppenbra turkafton med massor av god mat och vin.
Gästerna tog hunden på promenad och fodrar hästarna. Dessutom har de diskat OCH varit trevliga att umgås med. Kan man önska sig mer av sina gäster?
I gengäld får de förstås äran att övernatta i vår nya fina husvagn:D

Man kan ju dock tycka att jag borde agerat snabbare med tanke på förra mobilens skick :p

Den startade om sig själv minst två ggr om dagen, tog 5 min att komma in på kameran från det att man tryckte på appen, skriva sms var ett skojigt projekt med tangentbord som hängde sig hela tiden och skulle jag ringa någon så kunde det ta ett tag innan jag kom in i kontaktboken och ringde någon mig så kunde jag inte svara ibland. Jag körde slut på den :p
Jag testade att göra en generell återställning en gång + uppdateringar men nej, den ville bli pensionerad :meh:

Bara för att ni pratar katt så minns jag hur mysigt det var när jag var mindre och hade hela sängen full av katter som ville mysa :love:

Min mamma hade en liten uppfödning så till slut hade vi 54 katter O_o Så när jag säger sängen full med katter så menar jag allvar :p

(Jo, min mamma kan väl kallas crazy cat lady :o )

Varierar att titta på tv och buke efter att ha drömt konstigt och vaknat med ångest.
Och har katten på magen (med tanke på pratet om att katterna tar över världen :D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama