Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skål! ;):D

Lyssnar på musik och funderar på att se en film, frågan är bara vilken
Skål. :up:
12041906_1074082429289269_382407523_n.jpg

tror jag är inne på min tredje eller fjärde 5,3:a, börjar snurra fint i skallen men på ett skönt sätt. :p

Jag är så nöjd förutom ölen, har varit på ridskolan hela dagen och kört trimmer. Skorna och byxorna bytte färg och blev gröna, sen åkte jag hem och hade en dressyrlektion, där min tränare satt upp i slutet och red min häst. Riktigt bra att få feedback på det tränaren sett från marken och även kände uppsuttet också. Nu är det bara att jobba vidare. :up:

Vet inte om det kan ha haft en bidragande roll att jag uinte ätit så mycket inna...
nu orkar jag inte sudda och räötta till stabfel länge, tog en sliten stund inna jag lyckades få till förra inlägget, så jag bjuder på detta. Ok, jag suddade precus yt et ord som inte blev som jag tänkt mig, vet inte varöfr det är så svårt att hitta rätt tangenter när man är lite "påverkad".... :cautious:

Fan vad jag älskar Southland! :love: En av de absolut bästa snutserierna jag någonsin sett och jag är på näst sista säsongen nu (säsong 4). INGEN av dem har varit svag!

Jag fick cravings efter ostmackor och blåbärssoppa så äter det nu :d

Annars har jag precis beställt ett par gratis babyboxar och suttit och lekt med min nya mobil.
Det tog en hel vecka innan jag orkade packa upp den. Hemskt vad allt ska vara jobbigt när man är gravid. I normalläge hade den varit uppackad på två röda :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama