Cappuccino och lite morgontidnings dags
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer garanterat gå finfint om avdelningen är nöjd. Att ha ett litet inslag av nervositet är nog bara ett bevis att man har krav på sig själv och jag tror det många gånger kan få en att vara lite extra på tårna och lyhörd på ett bra sätt.Är lite trött. I dag är det avstämningsmöte med nya läraren på praktiken. Lite nervöst även om jag vet att avdelningen är supernöjda med mig.
Usch vad jobbigt. Hoppas det blir en bra dag på jobbet med lagom mycket att göra.Jag har sovit uruselt inatt, igen. Drömde mardrömmar så att jag var tvungen att gå upp en stund. Nu är jag trött och på jobbet.
Nix en rätt värdelös idéSexmannatältet var därmed inte en lysande idé?
Usch vad jobbigt. Hoppas det blir en bra dag på jobbet med lagom mycket att göra.
Nix en rätt värdelös idé
Nu är vi osams för att jag är världens elakaste mamma som inte tycker att det är okej att vara hemma för lite träningsvärk och skavsår. Jag hävdar att det är helt normalt och att hon utan problem kan fixa att duscha och äta på en timme. Ibland är tonåringar väldigt billiga
Jag är uppe och på jobb. mer än så är det inte idag.
jättepeppdansar så mycket jag kan hejja hejja!Jag har uppföljning. Det kommer en instruktör och ska studera hur jag arbetar i ca 4 timmar. Så pepp!
Nu har vi kompromissat och jag skjutsar till skolan om hon slutar gnälla om att hon ska vara hemma. Tycker fortfarande att hon är orimligt gnällig men väljer minsta motståndets lag för att få igenom det jag tycker är viktigast, att gå till skolan.Blocket?
De behöver härdas lite de små liven
Pepp pepp pepp PEPP!Jag har uppföljning. Det kommer en instruktör och ska studera hur jag arbetar i ca 4 timmar. Så pepp!
Är dom helt galna????Nu sover han fast vi behöver gå upp så vi hinner få i oss lite frukost innan det är dags att gå till förskolan dag 3. Idag påstår de att jag kanske ska gå därifrån en stund