Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i Forsheda och väntar på två tåg. När det mötet är avklarat åker jag vidare till Klevshult.

Har fortfarande inte fått tag på någon hovslagare. Min kan på fredag morgon men då jobbar jag :(

Jag vill inte åka till Spanien i morgon. Stressen över packningen är för mycket och jag kommer inte kunna sitta still i 4 timmar på planet :arghh:.

Mår inte alls som jag förtjänar, så det var bara att stanna hemma idag :(
Det känns helt värdelöst att titta ut på en blå himmel och strålande sol - och vara förpassad till soffan dit solen inte ens når.

Måste du vara hemma då? Låt hästarna stå inne, så kan hovslagaren bara ta in och ur hästen ur boxen? :) Hade jag bett min hovslagare om det så hade hon säkert gjort det. Frågan är ju fri :)

Han gav det också på förslag men eftersom vattnet strular går det en slang genom ena boxen så jag vågar inte ställa in hästarna nu.
Jag har precis fått tag på en annan hovslagare som kommer fredag em :)

Ännu en natt med katastrofdrömmar :crazy: i natt var jag mitt i en naturkatastrof där husen antingen exploderade eller försvann i hål i marken. Känner mig fortfarande helt förstörd och min sköldkörtel som svullnade upp i går har fortfarande inte blivit normal... :cautious: och så har lagningen gått sönder igen och tanden isar som f-n :arghh: men jag orkar varken akuten eller tandläkaren i dag. Ska tydligen på fest i kväll och en kollega ska sova över och jag har verkligen ingen lust med något :down:

Ännu en natt med katastrofdrömmar :crazy: i natt var jag mitt i en naturkatastrof där husen antingen exploderade eller försvann i hål i marken. Känner mig fortfarande helt förstörd och min sköldkörtel som svullnade upp i går har fortfarande inte blivit normal... :cautious: och så har lagningen gått sönder igen och tanden isar som f-n :arghh: men jag orkar varken akuten eller tandläkaren i dag. Ska tydligen på fest i kväll och en kollega ska sova över och jag har verkligen ingen lust med något :down:
Här har det drömts att det varit så stormigt på havet att man kunde se färjorna mellan Gotland och fastlandet kantra. Ångesten över att ALLA mina vänner befanns sig på dem. Förstår inte varför det är nödvändigt att drömma sådana drömmar?!

Här har det drömts att det varit så stormigt på havet att man kunde se färjorna mellan Gotland och fastlandet kantra. Ångesten över att ALLA mina vänner befanns sig på dem. Förstår inte varför det är nödvändigt att drömma sådana drömmar?!
Antar att det är det undermedvetna som bearbetar något? Oavsett känns det väldigt påfrestande, jag drömmer sällan något jag kommer ihåg men här kommer jag i håg allt, små detaljer som hänger sig kvar och vägrar släppa....

Sambon krockade imorse. Som tur var bara en mindre touch där grillen på vår bil blev knäckt och den andra bilen fick skrapmärken i plåten efter vår grill. Men nu kommer det tradiga med att kontakta verkstad och försäkringsbolag :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
274
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 33 34 35
Svar
689
· Visningar
27 874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Tillbaka