Tyckte jag hörde småfågglarna kvittra nyss, men göken har tystnat.Är det bara jag o göken som är vaken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte jag hörde småfågglarna kvittra nyss, men göken har tystnat.Är det bara jag o göken som är vaken?
Hmm, har nu inlett min kamp mot elbolaget. Första brevet skrivit. Jag väntar mig en lång och seg strid. Summan av kardemumman, de anser att jag är skyldig dem 1100 kr, jag anser att jag inte är det. Jag vet att jag har rätt, men....![]()
Tyckte jag hörde småfågglarna kvittra nyss, men göken har tystnat.
3 veckor för migNedräkning till semestern, knappt fyra veckor kvar.
MickeVem vann??
Måste du vara hemma då? Låt hästarna stå inne, så kan hovslagaren bara ta in och ur hästen ur boxen?Har fortfarande inte fått tag på någon hovslagare. Min kan på fredag morgon men då jobbar jag![]()
Ååh vad avundsjuk jag blir! Vill också men känner ingen och det är svårt att gå kurs när man jobbar skiftDet tycker jag! Är ju jättekul med dansHar en vän som ska ge sig på att lära mig grunderna i lindy hop i sommar, blir spännande att se hur det slutar
![]()
Måste du vara hemma då? Låt hästarna stå inne, så kan hovslagaren bara ta in och ur hästen ur boxen?Hade jag bett min hovslagare om det så hade hon säkert gjort det. Frågan är ju fri
![]()
Här har det drömts att det varit så stormigt på havet att man kunde se färjorna mellan Gotland och fastlandet kantra. Ångesten över att ALLA mina vänner befanns sig på dem. Förstår inte varför det är nödvändigt att drömma sådana drömmar?!Ännu en natt med katastrofdrömmari natt var jag mitt i en naturkatastrof där husen antingen exploderade eller försvann i hål i marken. Känner mig fortfarande helt förstörd och min sköldkörtel som svullnade upp i går har fortfarande inte blivit normal...
och så har lagningen gått sönder igen och tanden isar som f-n
men jag orkar varken akuten eller tandläkaren i dag. Ska tydligen på fest i kväll och en kollega ska sova över och jag har verkligen ingen lust med något
![]()
Antar att det är det undermedvetna som bearbetar något? Oavsett känns det väldigt påfrestande, jag drömmer sällan något jag kommer ihåg men här kommer jag i håg allt, små detaljer som hänger sig kvar och vägrar släppa....Här har det drömts att det varit så stormigt på havet att man kunde se färjorna mellan Gotland och fastlandet kantra. Ångesten över att ALLA mina vänner befanns sig på dem. Förstår inte varför det är nödvändigt att drömma sådana drömmar?!