Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pratat med pappa i 45 minuter. Farmor "skvallrade" tidigare idag att han tydligen hade blivit misshandlad på väg hem från grillfest med jobbet här om helgen :down: Så var tvungen ringa och höra hur det var med honom. Borde precis som du @hallonsaft äta nått, men jag behöver duscha och sova, så vettefan om jag orkar fixa till nått..

Kom precis in efter att ha rensat mina trädgårdsland. Det har regnat såna otroliga mängder så allt såg ut som kaos. Men nu äntligen ser jag resultaten som kommer fram efter allt jobb, det fanns mer än bara kirskål. brännässlor och tistlar. Det fanns början till olika blommor :love:

Hoppade också idag på min men höll mig till typ 60 cm :D Åh han älskar att hoppa den gamle gubben och han släpper igenom så fint efter ett par språng :love: Hade jag velat hade jag kunnat göra en piruett idag för han var så på hugget och med mig. Den känslan var det längesen jag upplevde vid hoppning så idag var han dyr!
Sa det till sambon när jag kom hem (icke hästmänniska) och han undrade "vaddå dyr? Ska du sälja honom?" Försökte sen förklara men han fattade inte alls :D

Pratat med pappa i 45 minuter. Farmor "skvallrade" tidigare idag att han tydligen hade blivit misshandlad på väg hem från grillfest med jobbet här om helgen :down: Så var tvungen ringa och höra hur det var med honom. Borde precis som du @hallonsaft äta nått, men jag behöver duscha och sova, så vettefan om jag orkar fixa till nått..
Oj hoppas det inte var allt för illa med honom.
Visst är det bra att tänka mat men genomföra är jag sämre på men nu är en matlåda broccoligratäng på värmning efter mycket om och men :o

Oj hoppas det inte var allt för illa med honom.
Visst är det bra att tänka mat men genomföra är jag sämre på men nu är en matlåda broccoligratäng på värmning efter mycket om och men :o
Det var väl efter omständigheterna ganska okej. Han minns inget från det (han trodde han hade legat avsvimmad i 30-40 minuter), näsan verkar vara knäckt och han kände av käke och tänder lite men det har gått över som tur är. Annars var han hel.

Det var väl efter omständigheterna ganska okej. Han minns inget från det (han trodde han hade legat avsvimmad i 30-40 minuter), näsan verkar vara knäckt och han kände av käke och tänder lite men det har gått över som tur är. Annars var han hel.
Ååh fy jag som hoppades han typ fått en örfil och knuff bara, stackarn! :cry:

Lite nedstämd, makens kusins särbos mamma är dålig, (invecklat värre men mamman och pappan bor i samma "by" som oss så jag känner dem rätt väl) just nu vakar hela familjen på sjukhuset. Det är tungt även om det var väntat, men kanske inte så här snabbt. Det finns fortfarande en förhoppning om att det kan vända men frågan är om hjärtat orkar. :cry:

Starkare, inget roligt det där.

Har klippt gräsmattan i vanliga fall tar det en timme lite drygt men när jag inte klippt på två veckor så tog det 2½ timme Riktigt varmt och skönt idag .Har laddat hela dagen och var ovarsam så jag höll på att tuppa av en gång .Dynamit på händerna är ingen bra lösning men lite klumpigt med handskar då man ska ladda 60 hål .Ser ut att bli fint väder resten av veckan så det blir att sjösätta båten på torsdag

Hmm, har nu inlett min kamp mot elbolaget. Första brevet skrivit. Jag väntar mig en lång och seg strid. Summan av kardemumman, de anser att jag är skyldig dem 1100 kr, jag anser att jag inte är det. Jag vet att jag har rätt, men.... :meh:

Är så hysteriskt trött! Har jobbat varje dag sedan i måndags med undantag för i söndags när jag hade fullt upp med privata saker. Idag jobbade jag 10-21 helt utan pauser förutom när jag förflyttade mig mellan möten :arghh: Är så trött att jag vill gråta.

Då har jag äntligen fått i mig lite middag. :bow:

Innan dess hämtade jag 3 små kärror gammalt hö hos grannen som jag skulle ha som marktäckning i odlingarna, klippte nästan hela gräsmattan, täckte löken och squashen med gräsklipp och så satte jag potatisen. Lite sent, men nu är det gjort. Jag har bara inte haft tid tidigare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
274
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 34 35 36
Svar
716
· Visningar
28 700
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31