Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hungrig och skulle verkligen behöva äta något, halvt illamående av hunger men vill ju se fotbollen.
En skål glass hade vart perfekt men ingen glass hemma så får väl se om jag orkar resa mig och fixa något enkelt.

Är ny på jobbet men har ägnat en timme åt att förklara inboxen i vårt system för en kollega idag :D Är man gammal itnörd så är det rätt lätt att sätta sig in i system.
Fö älskar jag mitt nya jobb! Mycket att sätta mig in i, men det är roligt och intressant :bump:

Är ny på jobbet men har ägnat en timme åt att förklara inboxen i vårt system för en kollega idag :D Är man gammal itnörd så är det rätt lätt att sätta sig in i system.
Fö älskar jag mitt nya jobb! Mycket att sätta mig in i, men det är roligt och intressant :bump:
Vad roligt! :up::up::up:

Sitter fast på E20 i över en timme, vägen avstängd pga olycka. I full mc-klädsel svettas jag både över solen och stressen över att tokiga ponnyn och jag skall bli sena till träning. När dom väl släpper på trafiken igen kör jag på rejält, kommer fram med 30 min till godo till träningen för att finna hästen med 3 skor. Betalar sura 400 kr för en icke träning. Så nu sitter jag hemma och surar. (förstår tränaren som räknat med pengarna, men tycker samtidigt att halva priset vore rimligt, hon behövde ju inte göra något)

/B

Försöker natta barnet som verkar vilja ha sommarrutiner redan, men hon har faktiskt 2 1/2 v kvar innan det blir sommarlov... :meh:

Har knappt sovit en blund i natt på grund av valpen som blev kastrerad igår.
Grinade halva kvällen och hela morgonen idag också eftersom jag tyckte så synd om honom.
Nåväl... Fick hoppa den fina hästen idag igen i alla fall. 1 meter testade vi och det kändes så plättlätt!:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
274
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 34 35 36
Svar
716
· Visningar
28 700
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31