Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ett förfärligt oväsen vid ena uthusgaveln. Eftersom jag är hemma idag hade jag tid att titta en stund varifrån det kom.
Blåmesarna har ungar i den gamla fågelholken under takfoten!
Vill du byta mot 4 lastbilar utan för och massa byggpojkar? som bonus är det byggarbetsplats på gården med för att även huset bredvid donas det med.
Jag vill inte ha något extra utan byter jämt mot fåglarna bara, inte sniken på det viset :p

Börjar bli less på att vänta att VC ska ringa upp. 11:30 sa telefonrösten imorse, och det är fortfarande ingen som ringt. Har haft full mottagning hela dagen.

Börjar bli less på att vänta att VC ska ringa upp. 11:30 sa telefonrösten imorse, och det är fortfarande ingen som ringt. Har haft full mottagning hela dagen.
Haft något annat samtal så du verkligen vet att systemet fungerar? eller ska jag ringa och säga hej och klick direkt så du vet att det fungerar?
Tålamod tålamod, andas.
Jag lider med dig!

Haft något annat samtal så du verkligen vet att systemet fungerar? eller ska jag ringa och säga hej och klick direkt så du vet att det fungerar?
Tålamod tålamod, andas.
Jag lider med dig!
Japp, har pratat i telefon vid två tillfällen efter att jag ringde VC och ställde mig i kön. Så det ska inte vara några problem på själva telefonen.

Väntar på att maten ska bli klar, kokta grönsaker och en knäckemacka får bli lagom idag.
Tänkte äta ugnspannkaka ikväll, made of @cili så blir bara korta minuter på "matlagning" idag, hejja micron du kan så bra :bow:

Vilken skit morgon,vaknade vid 6 tiden efter att ha sovit 1 tim,kunde inte somna om då det var varmt och sen 2 min i 7 kom den där jävla dikesgrävaren o hans kompis i lastbilen som har backen ilagd hela tiden med tillhörande pip,pip,pip,pip :devil::arghh::mad: så höll det på i någon tim.
Sen låg jag o snurrade någon timme till, vaknade sent med svinont i ryggen,nacken och med migrän. :cry:
Så "frukosten" består av imigran,naproxen,B12,magmedicin och kaffe :down:

Och så är det kokhett ute och jag som tänkte gå på veteranbilsträffen senare för det ska vara matmarknad också,så jag hade tänkt äta min middag där.

Det skall börjas i tid:

IMG_0367_zpsykglv82p.jpg

:D

Jag borde gå och handla lite. Önskar att det regnade och åskade här faktiskt.

Jo åskan är ju välbehövlig så man kan andas snart :p Men samtidigt tycker jag den är otäck...Alltid varit åskrädd och blev inte mindre rädd efter att sambons ena kompis blev träffad av blixten för länge sen :nailbiting:. Nehepp. Paus från trädgårdfixat och målar en stund istället :)

Såg skön ut ganska hög rygg va?
Tyvärr får jag nog ha kvar mina soffor en stund till egentligen inget fel på dem (bortsett några kilo kattpäls :o) men jag skulle gärna byta för jag vill ha något annat men inte läge nu riktigt ekonomiskt.
Mmm, det är den höga ryggen jag vill åt. De flesta soffor med hög rygg har kass sittkomfort, den här var :love::love::love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
272
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 30 31 32
Svar
636
· Visningar
26 282
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka