Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligenq har migrationsverket fattat ett beslut om I's asylansökan. Nästan 2 år har han vart i Sverige och väntat... Men han måste till dom imorgon för att få veta vad det blev för beslut :arghh: Fan nu blir jag nojig att det är ett nej... Kommer bli knäckt om det är ett nej, och det gäller han också.. :crazy:

@MJLee Fredrik Backman är bara Sveriges bästa, trevligaste, underbaraste och mest awesomea skribent. Han är bara mannen som skrivit En man som heter Ove, Saker min son behöver veta om världen, Min mormor hälsar och säger förlåt, Britt-Marie var här och Björnstad. Han har världens bästa blogg, världens bästa community och världens absolut bästa bloggfika. Han är bara mannen som hela buke hjälpte mig att få träffa på Bokmässan förra året. Han är bara min absolut största celebcrush.

@MJLee Fredrik Backman är bara Sveriges bästa, trevligaste, underbaraste och mest awesomea skribent. Han är bara mannen som skrivit En man som heter Ove, Saker min son behöver veta om världen, Min mormor hälsar och säger förlåt, Britt-Marie var här och Björnstad. Han har världens bästa blogg, världens bästa community och världens absolut bästa bloggfika. Han är bara mannen som hela buke hjälpte mig att få träffa på Bokmässan förra året. Han är bara min absolut största celebcrush.

Aha! Då vet jag vem han är fast jag inte vet vem han är. :up:

Överlevde simningen. Nu har jag träningsvärk i alla muskler...
Har skalllebank oxå. Så jag får nog ta ett piller.
Letar efter mina fiskar som har försvunnit. Gjorde ett vattenbyte för 2 veckor. Sedan dess är de borta. Har bara 2 malar kvar nu. Hur kan 10 st rasborior försvinna? Malarna ska vara vegetarianer vad jag vet

Är lite lagom bitter över att jag inte kan uppdatera min kalender och lägga in programpunkter för Almedalsveckan utan får bara upp felmeddelanden hela tiden...

Nähä, borde kanske göra nått vettigt. Energin bara försvann efter jag duschade när jag kom hem från gräsklippningen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
272
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
569
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 30 31 32
Svar
620
· Visningar
25 500
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31