Men var är bildernaHöns (och tuppar) av rasen Orpington. För att vi ska få ägg och kött.
Det piper inifrån äggen med jämna mellanrum. Jag vet vad jag ska göra resten av kvällen. Glo in i kläckaren.
6 av 8 ägg sakta på g.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men var är bildernaHöns (och tuppar) av rasen Orpington. För att vi ska få ägg och kött.
Det piper inifrån äggen med jämna mellanrum. Jag vet vad jag ska göra resten av kvällen. Glo in i kläckaren.
6 av 8 ägg sakta på g.
Dom kommerMen var är bilderna![]()
@MJLee Fredrik Backman är bara Sveriges bästa, trevligaste, underbaraste och mest awesomea skribent. Han är bara mannen som skrivit En man som heter Ove, Saker min son behöver veta om världen, Min mormor hälsar och säger förlåt, Britt-Marie var här och Björnstad. Han har världens bästa blogg, världens bästa community och världens absolut bästa bloggfika. Han är bara mannen som hela buke hjälpte mig att få träffa på Bokmässan förra året. Han är bara min absolut största celebcrush.
JOOO!!!!Dom kommer
Ägg med ett litet hål i är inte så spännande på bild.
Men nää, den är ju så kärleksfull och vacker.Jag försökte börja läsa "en man som heter Ove" men nej alltså. Så seg och deppig story![]()