Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött på min jävla kropp.
Imorgon är det jobbdag igen. Två hemska trötta skitdagar innan det är helg och jag får sova igen.

Och sjukskrivningen tar slut på fredag och jag har inte fått något besked från läkaren om fortsättning. HUR ska jag klara att jobba fulltid.
Ja, jag är neggo nu. Alla går om mig när jag går i en affär eller på stan. Mitt tempo är i slow motion. Får stanna och vila mitt i trappor.

Har varit jättesugen på Kinder Schokobons (godis) i flera dagar, men dom finns för sjutton ingenstans här längre?! Känns lite overkill att beställa en påse online...

Klockan ringer tre i morgon (fyra tidiga mornar i rad) så jag ska försöka gå och lägga mig redan nu. Om inte annat antar jag att kroppen får lite vila när jag ligger och läser iaf ;)

Trött på min jävla kropp.
Imorgon är det jobbdag igen. Två hemska trötta skitdagar innan det är helg och jag får sova igen.

Och sjukskrivningen tar slut på fredag och jag har inte fått något besked från läkaren om fortsättning. HUR ska jag klara att jobba fulltid.
Ja, jag är neggo nu. Alla går om mig när jag går i en affär eller på stan. Mitt tempo är i slow motion. Får stanna och vila mitt i trappor.

Det är väl inget konstigt att man är leds när man mår skit och kanske måste jobba. Jag förstår dig fullt!

Hoppas de kan hjälpa dig snart och att du slipper jobba när du är för dålig för det!

Jag har jobbat lite hästar, bla min egen pärla. Han flyger fram nu när vi bytt hovis och han fått rätt vinklar igen.
En elev fick ta honom lite för hand också. Det var kul att få se honom på håll.
Nu är jag helt skakig i kroppen för att jag är så trött. Skönt!

Längtar efter pojkvännen av dubbla skäl. Min nacke har ballat ur totalt. Han får komma hem och fixa mig! På lör kommer han hem. Hurraaa!

Jag har inte gjort mycket nytta. Men sydde klart tre tygkassar till. Nu har jag 7 st olika som ska fotas imorgon, redigeras och sen upp i butiken... Ibland är det så jobbigt att göra allt själv, det tar sån himla tid :( Nu ska jag försöka få i mig lite kvällsmat.

Ätit grillat med potatisgratäng och pratat med kycklingarna. Inte hänt nåt sen sist, mer än att man får mer svar från dom nu.
20170614_184545_zpsaw9e5whr.jpg

I dom två yttersta äggen längst fram i bilden har vi inte sett varken sprickor eller rörelse, men det kan ju komma under natten eller morgondagen.

Hos oss ingår inte ut- och in-släpp på midsommar. Och mockning sköter vi alltid själva.
Jag skulle vilja fira midsommar hos karln med vänner. Funderade på vad fan jag skulle göra med hästen. Funderade på att ta med. Men vore skönt att slippa..
Frågade i vårt stalls FB-grupp om någon kunde tänka sig hjälpa till mot betalt eller lektioner. Nu har jag fått 10 st som erbjudit sig hjälpa till. Så gulligt!
Då kan jag åka till killen och slipper böka med hästen.
Jag känner ju inte folket här helt och ville inte guilta någon in i att behöva ta just midsommar. Så det gjorde mig jätteglad att så många ville hjälpa till.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
272
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
569
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 30 31 32
Svar
620
· Visningar
25 500
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31