Jag började om typ 4 gånger, sen hoppade jag till mitten och då kom jag igenom. Filmen gillar jag.Jag försökte börja läsa "en man som heter Ove" men nej alltså. Så seg och deppig story![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag började om typ 4 gånger, sen hoppade jag till mitten och då kom jag igenom. Filmen gillar jag.Jag försökte börja läsa "en man som heter Ove" men nej alltså. Så seg och deppig story![]()
Absolut!Visst räknas glass som middag?
Förutom det så rensar jag i bokhyllan. Jisses så mycket onödiga papper man samlar på sig.
Räknas inte bara som middag, utan glass är helt enkelt fullvärdig kost och innehåller allt man behöver enligt kostcirkelnVisst räknas glass som middag?
Förutom det så rensar jag i bokhyllan. Jisses så mycket onödiga papper man samlar på sig.
Dom brukar finnas på HemmakvällHar varit jättesugen på Kinder Schokobons (godis) i flera dagar, men dom finns för sjutton ingenstans här längre?! Känns lite overkill att beställa en påse online...
Trött på min jävla kropp.
Imorgon är det jobbdag igen. Två hemska trötta skitdagar innan det är helg och jag får sova igen.
Och sjukskrivningen tar slut på fredag och jag har inte fått något besked från läkaren om fortsättning. HUR ska jag klara att jobba fulltid.
Ja, jag är neggo nu. Alla går om mig när jag går i en affär eller på stan. Mitt tempo är i slow motion. Får stanna och vila mitt i trappor.
Måste leta upp en sån butik. Har gått bet på flera Ica, Coop och Hemköp nuDom brukar finnas på Hemmakväll![]()