Tömt sovrummet inför renoveringen. Hade jag inte jobbat idag så hade vi börjat nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter tråkigt kan vi hjälpaJag jobbar. Och är våldsamt uttråkad. En alldeles för lugn jobbhelg
Låter tråkigt kan vi hjälpa
Användbara men troligen grön/blå.Glömde bort att jag kokade ägg, som tur var, var det lite vatten kvar i botten så ingen bränd kastrull, men de har antagligen kokat i minst 20 minuter, undrar om de fortfarande är användbara?
Om du har någon som tar över efter dig, gör ett litet snällt bus!Det blir nog tyvärr svårt. Nåja, bara en dryg timme kvar
Om du har någon som tar över efter dig, gör ett litet snällt bus!
Känns som jätte fel arbetsplats att busa påTror inte att jag ska busa för mycket på min arbetsplats
Enda pannkakan som går att äta är tunna pannkakor@LittleJohn är skyldig till att det är stor risk för att det blir pannkaka till middag imorgon men jag kör på ugnspannkaka för att grädda pannkakor brukar bli katastrof och jag tappar humöret totalt, fattar inte hur folk gör?
Fel, fel, fel, fel, feeeeeel det är @dobbis åsikt som ska bort!Enda pannkakan som går att äta är tunna pannkakor
Enda pannkakan som går att äta är tunna pannkakor
Fel, fel, fel, fel, feeeeeel det är @dobbis åsikt som ska bort!
Andra går med att äta man blir inte förgiftad jag lovar!
Det går också bra om man har ett plättjärn för induktionshäll...................... gissa hur många sådana det finnsHeter plättar FFS
Jag har dött så några gånger av det så jag överlever säkert en gång till, elakt krut förgås inte så lättNä... du ljuger. Ugnspannkaka dör man av
Håller med ansjovisenFel, fel, fel, fel, feeeeeel det är @dobbis åsikt som ska bort!
Andra går med att äta man blir inte förgiftad jag lovar!
Skeppshult gjutjärn, jättebra.Det går också bra om man har ett plättjärn för induktionshäll...................... gissa hur många sådana det finns
Ja om dom är mindre än 10 cm i diameter.Heter plättar FFS
Samma här Jag har varit och handlat jord och påskliljor, men det går inte att vara utomhus - fryser ihjäl dåRiktigt skumt väder ute där det pendlar mellan strålande sol och snöfall. Svinkallt är det också!