Ja om dom är mindre än 10 cm i diameter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gjutjärn går inte på induktionshällSkeppshult gjutjärn, jättebra.
Åhgud nej inte här med! Denna jäkla pannkaksplättsdiskussion!
Jag - Ugnspannkaka, pannkaka, plättar
Sambon - Pannkaka, plättar, småplättar
Och ingen av oss vill ge sig heller.
Öööh okej men är ju magnetiskt?gjutjärn går inte på induktionshäll
Byt sambo fort!Åhgud nej inte här med! Denna jäkla pannkaksplättsdiskussion!
Jag har anvät skepshults grejor på induktionshäll i 6 år utan problem.@dobbis Klippt från http://www.skeppshult.com/sv/content/2-faq
Kan man använda Skeppshults produkter på induktionshällar?
Ja, Skeppshults gjutjärnsprodukter är utmärkt lämpade för induktionsspisar. Induktionshällar fungerar genom att magnetism värmer upp magnetiska ämnen, såsom järn och visst rostfritt stål, som placeras på hällen. Därför är Skeppshults gjutjärn med dess tjocka, svarvade och solida järnbotten överlägsen tunnare pannor som inte kan ta upp och fördela värmen lika väl som Skeppshults gjutjärn.
Jag har inte induktionshäll utan vanlig spis med riktiga plattor (inte ens glashäll, hyreslägenhet) så blev väldigt fundersam om jag tog fel och mitt minne spelade mig ett spratt, inte så ovanligt.Jag har anvät skepshults grejor på induktionshäll i 6 år utan problem.
Jag står på din sidaÅhgud nej inte här med! Denna jäkla pannkaksplättsdiskussion!
Jag antar att ni har någon form av personalutrymmen? Jag skulle satsa på kontorsterror, det finns verkligen inget bättre Det är bara att låta sin kreativitet flöda, häng en tavla lite snett varje gång du går hem från jobbet, vänd ett tangentbord upp och ned, dra ut skärmkabeln (mycket jobbigare att skruva tillbaka, att dra ut internatkabeln är för nybörjare) osv osv. De andra som jobbar på kansliet kommer älska mig om jag börjar jobba för kårenTror inte att jag ska busa för mycket på min arbetsplats
Det funkar finfint på vår induktionshäll. Jag har använt både gjutjärnsstekgryta och stekpannor.gjutjärn går inte på induktionshäll