Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
1000006721.jpg

Det har regnat inatt 😅 tur att dom lovar strålande sol hela nästa vecka som kompensation 😁
 
Inga bekymmer med det.
Hon var extrem sockerråtta hehe. Minns en gång när jag var i tidig tonår och jag hade sovit där och hjälpt henne på natten (parkinson) för att avlasta morfar och hon skulle ha semla till frukost och frågade om jag med ville ha? Absolut inte till frukost! Då ville jag ha morfars havregrynsgröt som var så speciell :d:love:
 
första semesterdagen. Vad gör man ens?

Absolut ingenting! Ät frukost så länge du vill. Slösurfa så länge du vill. Lägg dig och vila en stund, ute i skuggan om ni har okej väder. Promenera i skogen, sätt dig och läs en bok. Ge dig på något projekt om andan faller på. Mys med eventuella djur, barn eller partner. Bara ägna precis hela dagen åt att göra det du får lust till och känner för, eller att inte göra något alls om det är vad du vill. Du har ju semester!
 
Regnar inte idag, men det blåser halv storm istället... 🤪
Blir nog mest slapp här idag i föräldrarnas hus. Imorgon tänkte jag ge mig på att städa lite innan de kommer hem. Inte för att det ser för hemskt ut alls här, men mamma klagar alltid på att pappa inte dammsuger lister osv så jag kan väl pynta till det lite extra :) . Hunden sover djupt på soffan. Det är nog väldigt ansträngande att sakna husse och matte :D!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
58 59 60
Svar
1 197
· Visningar
35 878
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 041
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 970
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 261
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp