Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon hade med sig mycket tårta! :banana:
"Farsan och hans tjej går på någon diet nu, varken jag eller syrran tyckte den var speciellt god, du får allt som är kvar!" sa han och sträckte fram en halv tårta! (Ingen jättetårta, men alltså, tårta!!)

Älskar när icke-tårtätande folk ändå försöker lura sig själva att de vill ha tårtor. Jag köper så sällan själv eftersom det är så dyrt, men tycker dessutom att de flesta är som godast dagen efter. Imorgon blir det lång morgonpromenad och tårta till efterrätt efter frukosten, bara för att jag kan :p
Är man vuxen får man göra som man vill. Det går att äta tårta till frukost också om man vill.
 
Skulle i säng i tid, men så blev det inte i dag. Heller. Svårt det där.
Pratade med min syster. Som skulle i säng, men det blev inte så där. Heller. Är lite trött, och illamående och har huvudvärk. Har inga illamåendetabletter, glömde beställa det när jag beställde de andra medicinerna, trodde jag beställde det faktiskt. Är så trött på illamående. Kroppen är så tramsig. Att genomgå en gastric sleeve för viktnedgång är inte en dans på rosor- illamåendet är tex ytterligare en biverkning av operationen.

Åt god mat i dag, trots att affären inte hade Queen Kantarell-pizza, vilket gjorde mig besviken. Det blev stekt fiskpanetter (fiskpanett- en halv till och med :D ), kokt potatis, stekt svamp och sparris samt smör med persilja och salt. Hemmaodlad persilja. Känns bra att gå ut och klippa lite persilja och ha i maten. :) Underbar känsla!

Fick i väg ett paket i dag också, en sak mindre här hemma.

i morgon jobb så i säng nu i alla fall!
 
Jag skulle inte vilja ha hand om hästar, hundar och katter med 2 mils avstånd ifrån varandra någon längre tid... :nailbiting: Åkte vid 6 för att släppa ut hästar, med föräldrarnas hund med i bilen. Nu är jag hemma en liten stund och får i mig kaffe :) ! Sedan ska jag fara tillbaka med hunden, och samtidigt svänga förbi min brors hus för att kolla katten. Sedan blir det kattkoll en gång till i eftermiddag. Ikväll åker jag tillbaka hem och fixar med hästarna, innan jag åker tillbaka till hunden och mina föräldrars hus igen för att sova där. Föräldrarna kommer hem imorgon eftermiddag :) !!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
58 59 60
Svar
1 196
· Visningar
35 750
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 041
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 970
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 258
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp