Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste ladda diskmaskinen
Sen börja röja sonens rum.
Katten ska prompt vara ute så matte får ha tjocksockorna på
Annars blir det för kallt om fötterna
 
Fått gräsmattan klippt! 💪🏻 Nu är det bara en tredjedel kvar, men där är det verkligen hemskt, sly och högt, högt gräs. Kan inte klippa där idag då sonen visst släppt ut hönsen där. Då lär de bli så rädda att jag inte ser dem igen. 😅🙈
 
Ääääntligen hade ICA ekologiska vindruvor när jag handlade för några dagar sedan 😍, behövde jag bara vänta halva sommaren istället för typ hela 😁. Och än är inte jordgubbarnas tid över än 😍. Mums!
 
Äntligen är solen här! Älskert!!! Sitter på päronens altan och bara njuter.
Mätt är jag också efter mammas oslagbara kycklingköttbullar.
IMG_9557.jpeg
 
Av en slump snubblade jag över vinglas som jag ville komplettera med till halva priset. Var osäker på hur många jag hade och chansade när jag köpte, men det blev helt rätt! Så nu har jag sex vinglas och fyra ölglas av den serien jag ärvde 😊
 
Gått en långpromenad med en kompis, inte för att jag gick fort , men känns ändå bra. Åkte och handlade efteråt. Nu är jag sur eftersom 1/3 av min körsbärs ask är ruttna. Är nästan frestad att gå tillbaka till ICA och säga det. Men strunt samma. Är bara rädd att andra är det också
 
Ibland undrar jag minsann vad skolorna styr med, varför de är så himla sega med att registrera! Inte första gången de strular till det 😏. Har pluggat på nuvarande kurs i snart 3 veckor av 5 och än har inte csn fått rätt uppgifter så jag får väl studiemedlen när jag är klar 😝.
Nåja! Timmarna från maxi-planten i juni när min fot okejade ger faktiskt mer i lön än jag räknade med, gött 🥳.

Det var himla kul att jobba i tältet i maj och juni men nu är det kurser i logistik som gäller resten av sommaren 😊.
 
Har stora problem och har bytt tröja sjuttioelva gånger. Vädret är ambivalent x1000 :cautious:
Det känns som att något av detta kommer ske i kväll: jag kommer frysa, svettas, eller vara dyvåt. Kanske alla tre.

Men det gör inget för i kväll ska jag på min första Bruce konsert 🥳
 
Det var en hel del ruttna men jag spolade vatten och sorterade ut de ruttna. Blev ändå en del kvar, men nu vet jag hur de ska se ut, om det är imma längst upp så är de fara för att de är ruttna. Köpte körsbärstomater i Skärholmen :d .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
56 57 58
Svar
1 155
· Visningar
34 604
Senast: tuaphua
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 041
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 967
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 257
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp