Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Underbar avkoppling på hästryggen en sväng I skritt och så en galopp uppför backen mellan ett par av hagarna 😍, så välgörande efter massa plugg! 🥰 Lite stressigt med att få klart tre kapitel (godstransporter, lager och inköp och beställningssystem och räkna) med inlämning söndag midnatt men ville ju bli klar redan idag och ledig långhelg 😊.
 
Fått lite feeling för skrivandet igen, så har plitar ned några tusen ord ikväll. Hade svårt att slita mig och hade gärna suttit några timmar till nu när orden rinner ur fingrarna. Men eftersom sonen lär vakna runt 4 igen imorgon och jag lär vara en fungerande vuxen även då, så får jag ta det vuxna beslutet att gå och lägga mig.
Förhoppningsvis kan jag fortsätta imorgon. 🤓
 
Jodå; blev klar och lämnat in sista uppgifterna ikväll så nu när jag äntligen fått tag i eco vindruvor testade jag en piggelindrink jag sett på insta; frusna vindruvor mixat med Sprite och så en piggelinglass; gott så här en sommarkväll och säkert inte minst en varm sommardag 👌.
 
Vaknade just upp till beskedet att spottern till en av mina favoritförare i IndyCar har avlidit. Känns ledsamt även om jag försöker intala mig själv att jag inte kände honom personligen och att det är något överdrivet att – om än inte vara förkrossad – känna en viss sorgsenhet. :heart
 
Var uppe och kissade fyra gånger mellan 23:30 och 5:30 så nu känner jag mig helt slut.
Fattar inte. Är uppe max en gång i vanliga fall.
Nu ska jag äta frukost och vänta på solen som inte kommit än.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
49 50 51
Svar
1 001
· Visningar
29 629
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 037
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 948
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 250
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp