Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
När är det okej att klippa gräset? Jag tyckte att det var okej att göra det klockan nio på en vardag, medans sambon tyckte att en ska vänta till efter tio. Ville göra det "tidigt" pga varmt idag!

På en vardag har jag inga problem att dra igång sådant 6.30... även om jag brukar skona grannarna så jag väntar till kl 7 ;)

Kl 10 en vardag är trams.
 
Löste sig med kexen . Min granne kommer upp från Göteborg idag och skulle fixa .Har kvar till 12 golvplank som jag tänkte få in idag .Passade på att hänga tvätt med hjälp av mina båda djur.Båda gillar utsikten från balkongen .Kom fram till att jag behöver köpa nya underkläder då nästan alla mina kalsonger har 4 hål istället för 3 :laugh:
 
Jag klipper 12-13 timmar var vecka för att hålla mattorna fina på 2 utav fastigheterna jag ansvarar för .Den ena vid badet tar 3 timmar och måste köras med handjagare och uppsamlare . Den gräsmattan eller aktivitetsfältet som det är verkar vara arkitektens våta dröm. Fint som fan men ett helvete att klippa .Men det blir väl så när man sitter vid ett skrivbord och inte har en aning hur bred en gräsklippare är. Stora mattan har dom lyckats få pollarna eller vad det heter en dm för nära kanten så man inte kommer emellan med åkklipparen
 
3 veckor kvar av semestern
Känns både och.
Fick en insikt tidigare som sabbade en plan jag hade.
Blev lite ledsen men vågar inte ta den risken i nuläget.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
16 17 18
Svar
348
· Visningar
10 433
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 025
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 880
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 217
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp