Vad gör vi? Del CCII

Och jag kommer precis från ett värdelöst besök på vc. Var vill du att jag ska göra, sa läkaren. Det enda han hade att säga var att jag skulle boka tid hos sjukgymnast, ifall det är kristallsjuka. Han trodde inte det var det, men det var tydligen det enda som var tänkbart. Eller att det fortfarande beror på graviditeten (ungen är snart fem månader..)
 
Ser på tv. Ska gå och handla mat sen, måste äta ordentligt ikväll för sen ska jag fasta i tio timmar.
Har ett stort paket att hämta också, vet inte om jag orkar ta det när jag handlar, det väger 7 kg, får dra med mig bagagevagnen isf.
Är trött och seg. :(
 
Varit och handlat. Köpte massor av körsbärstomater för en inte alltför stor peng. Samt frysta kycklingben och rödlök, så nu vet jag vad jag ska leva på den närmsta veckan. Även ett revbensspjäll men fick med mig honung och chili hem. Suck. Får se hur det smakar
 
Sambo är i DK och alla andra på gården är borta. Helt tyst och så himla skönt med egentid en kväll! 😍
Jag är fortfarande förkyld och tänker bara ligga i soffan och mysa. Släpade mig ner till sjön med hundarna som körde F1-race med varann typ. Så skönt att de kan rasta varann när man är risig.
 
Jag har glass i frysen. Jag sitter på händerna för att inte ta ut den. Ja, jag vet att jag egentligen borde slänga, men det kommer inte att ske. Dricker te och äter körsbärstomater, marginellt mer hälsosamt.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 061
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 298
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 125
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 596
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp