Vad gör vi? Del CCII

Varit hos VC. Kändes lite onödigt, eftersom jag är en idiot och inte fullföljt tidigare provtagning (för yrsel då också) då jag känt mig helt ok. Så, nu tog jag proverna, berättade om mina symtom, men vi kom inte så mycket längre. Hade faktiskt glömt att jag var där tidigare för just yrsel och illamående. Frågade om det kunde vara kristallsjuka men han trodde inte det eftersom jag gjort en MR - när jag hamnade på sjukhus efter att svimmat - och den inte visade något.

Så, ja, jag kommer inte längre förrän proverna är klara och VC kan remittera mig vidare. Tror inte att blodbrist ger sådana symtom som jag har. Suck.
 
Tillbaka från stallet med hundarna och passade på att köpa en massa rotfrukter och lök på Willys. Nu lite vila innan jobbet, om jag hade fått önska hade jag enbart jobbat em, tänk att vara ledig och kunna vara ute i allt härligt dagsljus när andra jobbar. 🤩
 
På jobb. Ska snart åka härifrån och mot grannstaden för möte.

Rejält seg men ändå på glatt humör. Gjort stallet innan jobbet samt tagit en promenad och det känns bra.

Lite misstänksam mot min nya foundation. Min mamma sa igår att den inte är för mörk men en kund sa idag att jag såg solbränd ut. Ja ja den döljer alla finnar från mina medeciner. (har typ 12st i ansiktet nu)
 
Sitter i soffan och funderar på vad jag ska göra. Jag vill göra något, men jag är för sjuk för att orka göra något. Allt jag vill är att ge mig ut i skogen, vädret ser fantastiskt ut, men med tanke på hur jobbigt det var att gå till köket för att äta så är det nog en bedrövlig idé.

Har åtminstone fixat te och det finns ju garanterat någonting på youtube som jag inte sett...
 
Tagit oss iväg till affären, postat paket och handlat lite. Snart klar med mitt projekt men hjärnan är verkligen inte med på noterna utan dundrar på med ångest och annat Blörk. 😞

Känner mig bitter idag dessutom. Suck.
 
Titta vem som är på besök :heart

IMG_8101.jpeg
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 084
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 341
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 159
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 726
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp